maandag 12 maart 2012

My little wreath...




Er werd gevraagd of ik het kransje even in zijn geheel wou laten zien
Nu hier is ie




You asked me to show my little easter wreath

So here it is....





Een klein mini kransje -vorig jaar al gemaakt- met wat kleine eitjes en wat
eucalyptus.
Je zou deze posten kunnen terug zien om in mijn archief te kijken.
Aan de rechterkant van mijn blog
Bij labels


I made this one last year

some tiny eggs together with some eucalyptus







Zo had ik vorig jaar ook dit eitje op mijn blog

Ik had wat tuinkers opgekweekt in een half ei

Leuk bij je paasontbijt straks.

Dan knip je zo vers wat tuinkers af voor op je brood.



I also made this one last year
An egg with some cress
So lovely when you are having your easter breakfast
Fresh cress to cut







Heb bedacht dat ik zo af en toe jullie nog wat flash-back foto's zal laten zien

Komen ze nog weer eens in beeld ;)






Zoals deze foto
Een schaal met mallen, eieren en een lief kaartje van JDL


TO ENJOY





Makkelijk te maken dus.

Wat fijn ijzerdraad, wat eitjes van de Action en wat eucalyptus blad
Rijgen maar.






Vorig jaar had ik er ook nog 1 gemaakt met pareltjes ertussen.

Maar ook gedroogde rozenknopjes staan erg leuk om en om





I also made this wreath last year
one egg, one pearl, one egg, one pearl.........






VEEL SUCCES MET HET KRANSJE


GOOD LUCK


(Deze prachtige flower card is uit de collectie van JDL)





63 opmerkingen:

Daniela zei

Dear Bonjade

On this beautiful blog, there are always such amazing pictures. and your ideas are wonderful!
I'm happy on your blog.

I wish you a wonderful sunny Day,
greetings,
Daniela

Irena zei

heel mooi en simpel moet je wel opkomen fijne zondag irena

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat heb je dit mooi gemaakt!

Het gevulde ei met tuinkers, beeldschoon.

Een hele fijne zondag met veel zon!

Lieve groet,

Loes

Het lijstje van brocante zei

Wat een mooie post weer....je kransje.......prachtig!!!!!
De kaart van JDL vind geweldig.....je hebt me wel op ideetjes gebracht....dankjewel voor het delen met ons!!!!
Fijne Zondag.....heerlijk met de zon vandaag....genieten!!!!
Lieve groetjes,
Silvia

lien zei

Wat een geweldig idee om een eierdopje als bloempotje te gebruiken, ziet er leuk uit! En je krans is ook zo mooi. Leuke lente-post, ik kom helemaal in sfeer!
Liefs en fijne zondag! Carolien

Anja Leijten zei

a

Anita zei

Hi goedemorgen Bonnie :-)
In je vorige post had ik al een glimp van dit kransje opgevangen. Ik vond hem zó leuk !!!
Gisteren bij Intratuin al eitjes en eucalyptus meegebracht.
Straks maar eens aan de slag hihi
Fijne zondag !!! Groetjezz lfs mij

Hannekie(Sisterly) zei

ja dit kransje is echt geweldig. ik ga hem zeker maken. de eitjes heb ik gisteren al gehaald. bedankt voor de inspiratie
liefs hannie

natuurlijk groen en doen zei

Ik ga ze maar weer eens vlug opzoeken ,ik had vorig jaar ook kransjes en hartjes gemaakt van eitjes en zo met het zonnetje in huis krijg ik echt het voorjaarsgevoel

fijne zondag
groetjes Bep

Blomkje en Wenje zei

Wat een lief kransje en wat een leuk idee met dat ei!

Nog een fijne zondag.

Groetjes, Pietrik

Thuis bij Tjits zei

wat een leuke paasideetjes Bonnie! het ei met tuinkers herinner ik me nog goed van vorig jaar, dat leek me toen al zo leuk, dit jaar dus maar eens uitvoeren!

fijne zondag!
lieve groet van Tjits

Home and Lifestyle zei

Leuke ideeën Bonnie!! Het ei met tuinkers vind ik ook zo leuk, zou het eigenlijk eens moeten maken. Vermoed dan trouwens wel dat mij hier gevraagd wordt of er een konijn in de tuin is hihi...ze doen liever een flinke laag chocoladevlokken op brood ;)!

Ik wens je een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Joke zei

Dat is echt een super mooi kransje dat had ik inderdaad in de vorige post al geschoten!!
Die ligt binnen kort ook in mijn huisje!!
Bedankt voor het plaatsen van dicht bij !!
Fijne zondag lieve
groetjes Joke

What's in a day zei

Heel erg lief en zo gemaakt...maar ja je moet het wel bedenken...
Vorig jaar had ik die eitjes gebruikt in combi met mos...die zijn ook nog goed...dus ik gebruik ze nu weer.
Je tuinkers idee heb ik vorig jaar van me overgenomen..het was erg leuk.

Fijne dag...

Lieve groetjes,
♥Eefie

Le Style zei

Wat een Superpost zo richting Pasen!!
Super mooie sfeeritems, geweldig bedacht.
Ik vind de layout van je blog, je banner heel mooi zo!!

Fijn zondag!

Lieve groetjes van mij

Fågel Blå zei

Hello Sweet Bonnie!!
Love love your photos!!
Nice day to you
Kathrine

Gerreke zei

Wat kun je toch mooie dingen maken van die eitjes.

Op deze prachtige bijna-lente-ochtend passen deze geluiden prima thuis. Heerlijk!!!

Ger zei

Altijd leuk die uitgeblazen kwarteleitjes om mee te decoreren voor de sfeer,en vers kan je er ook alle kanten mee op in de keuken.

Bij mij staat het hele jaar door wel ergens een pot vol met die gespikkelde eitjes.

ZONnige Zondag en liefs!!
Ger

Huys 50 zei

Een genietpost Bonnie !!
VOORJAAR !!!!
LENTE !!!!

lieve groetjes
Dicky Marie

Marjon zei

Prachtige krans en een echt leuk idee, de andere foto's zijn ook al zo mooi, het ei met de tuinkers...supermooi....fijne zondag en groetjes Marjon

LifeStyle Events zei

Leuk hoor, om weer met Pasen bezig te zijn...Ik ben er dit jaar ook iets eerder bij, vorig jaar was ik te laat met mijn tuinkers, maar de ganzen eieren voor dit jaar liggen al klaar:) Zal binnenkort ook ff een post plaatsen met mijn Paas decoratie:) Komende week in de weer met BD decorations voor mijn lieve dochter, die wordt 9jaar:)

Fijne zondag,x

Haikey love of living zei

Wat een prachtige krans. Ik ga dit ook ff doen hoor!!

fijne dag!

Haikey

Haikey love of living zei

Wat een prachtige krans. Ik ga dit ook ff doen hoor!!

fijne dag!

Haikey

Anoniem zei

Een mooie krans, eenvoud kan zo mooi zijn.
Een prachtige fotopost!

Lieve groet,
Gerry

penandparchment zei

Like it vey much ,-)
Love P

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtige post bonnie zit te genieten hier, fijne zonnige zondzg lieve groet rosita

puur wit zei

hoi wat schattig en die malletjes die zijn leuk
gr sandra

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Wat een heerlijk mooie kransjes. Ik heb de eitjes van Action ook liggen maar wil ze om een kleine strooie krans gaan plakken.
Dat ei met tuinkers is ook een heel leuk idee zeg...
Ik wens je nog een heel fijne zondagmiddag,
Lieve groet,
Mirjam

d e l i g h t zei

Love both your wreaths and the cress in the little egg is so sweet! I love your inspiration and creativity!

Judith zei

Wat een leuke ideetjes! Ik ga ze zeker onthouden, dankjewel voor het delen!

Fijne zondag, X

Anita zei

Dacht het wordt Pasen moet toch iets hebben om mijn eitjes in te doen haha Ik heb wel een eiermand maar die hangt aan een rekje met allemaal klosjes kant. Dat laat ik maar mooi zo !!!!! :-) Gelukkig had jij er nog eentje ...
Ik ga weer naar buiten: heerlijk ff de LENTE opsnuiven.
Groetjezz lfs mij

wonen met brocante zei

Wat een leuke ideeën laat je ons weer zien. De eierschaal met tuinkers vind ik helemaal geniaal! Groetjes Peggy

Mayflower zei

Wat een lief kransje heb je gemaakt Bonnie en wat leuk om weer wat foto's uit de "oude doos" te bekijken. Ik vind het ei gevuld met tuinkers een superleuk idee, dit ga ik zeker onthouden.
Wens je een fijne week.
Lieve groet, Mea

lia zei

Oh even terug blikken is altijd leuk, want soms kom je amper door al die nieuwe posten heen. En is er geen tijd om al die blogs nog eens terug te lezen. Dus kom maar op....

Fijne dag, liefs

Nana zei

That's a really nice little wreath :) And the cress inside an egg shell is cute either :)
Warm hugs.

hokje zei

Leuk om af en toe even het archief in te duiken ;) Inspirerende ideetjes!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Met Brocant Label zei

Wat heb ik genoten van je post. Heel leuk het kransje ook. Zo mooi kan iets simpels zijn.

Lieve groet,
Yvon

* zei

Deine Deko ist bezaubernd vor allem der kranz ist wunderschön
GLG♥Doris

Pauline zei

Schattig kransje. Denk dat ik morgen ook maar snel even naar de action ga.
Liefs, Pauline

Loraine Living zei

Mooi!! Leuk om het terug te zien, heerlijke deze inspiratie. Lieve groet Diana

Jeanette zei

Wat een leuke krans en zo eenvoudig om te maken.

Groet,
Jeanette

Madelief zei

Wat een prachtige krans heb je gemaakt Bonnie! Het allerleukste vind ik toch je tuinkers eitje ;-) Zo leuk om bij ieder bord zo'n eitje te hebben met Pasen!

Fijne nieuwe week!

Madelief x

amy zei

Wat schattig ,ik had m nog niet gezien
Gr Amy

little sweet things zei

Haha volgens mij gaan we de komende tijd heel veel eier kransjes zien op diverse blogs.
Ik denk dat ik ook nog ergens van deze eitjes heb liggen.
Dank je wel voor het delen van het idee.
Liefs, Sas

Rozen van papier zei

Heel leuk zo'n kransje! En de eirermalletjes zijn ook erg leuk! Zie uit naar de nieuwste JDL, zo mooi, weer leuke ideetjes misschien voor de lente.

Groetjes Janny

BizzyChrissy zei

Wat een prachtige foto's en heel erg leuke ideeen, krijg gewoon zin in Pasen !!!!

Lieve groet Christien

Olga Siedlecka zei

Just wonderful wreath with so lovely spotted eggs!

Cosy Life by Elly zei

Hey Bonnie..Wat een schattig kransje zeg! Ik ga er ook eentje maken..en dat ei met tuinkers is ook helemaal leuk enne doe nog maar wat flashbacks hoor. Erg leuk om terug te zien.
Lieve groet, Elly

PIETA zei

Goedemorgen Bonnie,

Wat een superlief kransje.
Leuke ideetjes heb je.
Prachtige foto's
Ik ben de hele week vrij,dus tijd genoeg om hiermee bezig te zijn.
En lekker genieten van het mooie LENTE weer natuurlijk.
Het zonnetje schijnt hiet al volop in het Hoge Noorden.

Jij ook een FIJNE WEEK
En lekker genieten van de LENTE

LIEFS PIETA

Unknown zei

Super dank je wel voor de foto's.
Ik vind hem super leuk.
Eens kijken of ik er wat tijd voor kan maken.
Wat vast wel gaat lukken.
Ik heb er ook al een mooi plekje voor bedacht. Beschermd tegen ondeugende katten pootjes.
Groetjes Brigitte

Geartsje zei

Erg leuk een ei gevuld met tuinkers.
Ook het kransje van kwarteleitjes is prachtig. De eenvoud maakt het zo speciaal.
Denk dat ik dat kransje ook ga maken. Heb nog een doosje van deze eitjes liggen.
Fijne week.
Groetjes, Geartsje

Corine(THUIS) zei

Ik weet het nog van vorig jaar. Zo lekker simpel en zo leuk!
Groeten, Corine

letrecivette zei

Ohh I love that wreath! Thanks for sharing!
Sunny week! Monica

Anja Leijten zei

Wat een leuk kransje!! Je moet maar op het idee komen, altijd leuk he om zelf zo wat te freubelen en in feite van simpele materialen zoiets moois te maken! Leuk dat je ook volger bent geworden van mn blog. Gezellige dag, groetjes Anja

It Is The way of life zei

Wat een schattig kransje en een leuk ideé .Bedankt voor je berichtje op mijn gordijnen en idd ik kan het zo weer veranderen want daar hou ik van haha .
Fijne dag
Lieve gr..ida

idémakeriet zei

Wat een schatjes die eikransjes van je.
Die eitjes vervelen ook nooit he.
Die halve eidop met tuinkers erin ws ook een leuk idee. Ja er wordt hier heel wat afgeeit in blogland, hihi.
Liefs Gerda

Grietje zei

Kransen zijn sowieso al zo mooi...en dan af en toe zie je er eentje voorbij komen die weer een keer wat anders is.....zo ook dit kransje van jou met eitjes....erg leuk.

Groetjes Grietje

Anneke zei

wat een prachtig kransje heb je gemaakt Bonnie en een heel leuk idee om het zo te doen.
ook je foto,s zijn weer super en geniet er altijd van.
lieve groetjes van an

Krek wak wou zei

Wat een super gezellige paasdingetjes heb je! Die kransjes zijn mijn favoriet! Toevallig heb ik er zelf vorig jaar ook gemaakt.
Fijne avond en liefs van Nicole

Anoniem zei

Leuk dat je mij volgt! Lief berichtje. Ik vind jou blog ook erg leuk, ook leuk idee van dat tuinkers in het halve eitje! Zeker iets om over na te denken bij het paasontbijt ja. Lieve groet

Anoniem zei

Prachtig je foto`s,wat is die lokeend gaaf,wauww en ja het kransje is gewoon schattig,
ik heb zeker genoten van het weer,daar knapt een mens echt van op,ik heb sinds vrijdag nieuwe medicijnen,die worden ook gebruikt voor mensen met een depressie,ik hoop dat ze gaan werken en ik weer normaal zou kunnen slapen,ook is mijn lief verder gegaan aan de veranda,zo leuk en heb ik een oude kloosterbank gehad voor bij de eettafel,dus ik ben heel blij,fijne avond lieve Bonnie,groetjes Musje.

Home is where the heart is zei

hoihoi, dank je wel voor je reactie :)))
Die foto's he, zo gaaf. Dat kransje is echt een toppertje!!
Fijne avond
lieve groet Brigitte

Monica zei

Your photos are always so charming... thanks for your continued encouragement! I cherish your blogging friendship.
x