maandag 5 maart 2012

Give-away...



We zitten momenteel zonder internet.....
nu vraag ik je.......

Ben dus al even niet meer bij jullie op visite geweest


We have no internet at the moment



Houden jullie de koffie voor me vast.....?
Hopelijk gaat alles goed met jullie



So please keep your coffee hot for me

I hope you are doing well



Om dit enigszins goed te maken
een give-away

VAN

MIJ

VOOR

JOU



So I have a give-away for all of you

FROM

ME

FOR

YOU




Een prachtig groot luciferdoosje van Jeanne d`Arc Living
Large match box from Jeanne d`Arc Living

En een prachtige kaart uit de handmade collection van Jeanne d`Arc Living
EASTER CARD


A beautiful large match box

and

a lovely easter card



Wat moet je doen:

Niet veel een reactie achterlaten is voldoende
Volger of geen volger het maakt niet uit
Geen blog.....maar trouw lezer: mail me dan en ook dan doe je natuurlijk mee.
Maak je een link aan, plaats dan mijn 1e foto op je blog en dan maak je extra kans
(laat dit dan wel even weten in je reactie)

De eind datum volgt nog.



What to do:

Leave a comment at this post
If you don't have a blog.......you can mail me and join in
If you place a link at your blog you can borrow my first picture for your blog
You double your chances then

GOOD LUCK


VOOR IEDEREEN VEEL SUCCES


FIJNE WEEK



DE MAAND MAART IS ALWEER BEGONNEN

VOORJAAR ZIT IN DE LUCHT

GENIET
..........




Zodra ik kan kom ik weer bij jullie langs.


I hope to see you soon again



LIEFS





91 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat balen meid, zag ook al in de webwinkel dat jullie problemen hadden met internet, hoop dat het snel word opgelost (ik miste je al :)

uhh ik doe graag mee aan deze leuke give away en zal een linkje op de blog plaatsen
succes en hopelijk tot snel
Liefs Yvon

Sabine zei

Wat vervelend zo zonder internet. Je kan tegenwoordig bijna niet meer zonder. Ik in ieder geval niet. Hoop dat het snel wordt opgelost.

Ik doe graag mee met je give-away. Ben al een poosje volger van je blog en geniet van de mooie foto's. Heb je linkje op mn blog geplaatst.

Groetjes, Sabine

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

dat is echt balen he brrrrr maar bewaar de koffie voor je hoor hahahah doe er een lekker gebakje bij ....wens je een fijne week en tot snel lieve groet rosita

idémakeriet zei

Gatsie wat vervelend zonder internet, we zijn tegenwoordig zo afhankelijk daarvan he?
Hopelijk is het probleem binnenkort opgelost en kun je weer live.
Ik doe graag mee aan je give away, leuke prijsjes!
Ik wens je een fijne dag.
Liefs gerda

yvonne zei

Geen internet is het zelfde als een nacht niet slapen...
Vreselijk zit liever zonder tv dan zonder internet .
Hoop dat het snel is opgelost .

Liefs yvonne

M. zei

ehhh...sjips dat is balen...voor jullie met de winkel helemaal...vervelend..hopelijk komt het snel weer in orde...
Ik doe graag mee met je give away en zal ook een linkje plaatsen op mijn blog...
heel veel plezier met je give away en hopelijk is je internetquestie snel opgelost!!
fijne week
groetjes manuela

Sarina zei

Hoihoi, wat een ellende zonder internet zitten.We zijn zo aan al dat gemak gewend he?Brr. je zou er afkickverschijnselen van krijgen, hihi.
Spannend hoor, wat een leuke givaway.
Ik doe zeker graag mee, het ziet er toppie uit.Sterkte zonder internet en ik hoop,dat de problemen snel opgelost zijn,
X,
Sarina

Elisabeth zei

Heel erg vervelend internet problemen,ik hoop dat het snel opgelost is.Een heel leuke Give Away ,maar het winnen laat ik graag aan anderen over.Fijne week.
Lieve groetjes Elisabeth

Unknown zei

Hoop dat de internet problemen heel snel voorbij zijn.
Hier nog een meer verslaafd aan internet dan aan de tv.
En voor de winkel is het super vervelend.
Ik doe graag mee aan je give away. Het doosje en de kaart zijn te schattig.
Groetjes en een goede week Brigitte

Stina zei

wat balen dat je zonder internet zit,maar doe graag mee met die give away van jou, leuk.
zal een link zetten.

fijne week hoor.
liefs Stina

Hannekie(Sisterly) zei

oooo vreselijk is dat..techniek is geweldig als het maar werkt. succes hoor en natuurlijk zijn we er nog straks...ik doe graag mee met je give away..ik plaats vanavond ff een linkje..zit nu op mijn werk hahahah..heb pauze hoor
liefs hannie

Sarina zei

Nog even: Het is eindelijk gelukt een linkje te zetten, naar de give-away op mijn blog,
Groejtes,
Sarina

Unknown zei

sehr gerne möchte ich bei der Verlosung mitmachen. Herzliche Grüße von Kathrin

Thuis Thuis zei

Tja als alles werkt is er geen probleem, maar balen als je problemen hebt.
Wat zijn we toch zo gewend aan internet, ik hoop dat het snel wordt op gelost.
Ik doe graag mee aan je give away en plaats meteen even een link (weet eindelijk hoe het werkt)
Fijne dag.
Lieve groetjes Annette

Lefkothea zei

what a great gift...what a great giveaway....good luck to all...

Judith zei

Niet leuk als internet niet werkt... dan zouden wij jou juist een Give Away moeten geven als troost-:)
Leuk dat je een Give Away geeft en er zijn zoooo veel Jeanne d'Arc fans in blogland, dus er zal veel animo voor zijn! Ik ben zelf niet zo'n JDL fan, dus ik gun deze give away iemand anders!

Fijne week,
Groetjes Judith

Anoniem zei

Wat een pech, Bonnie. Het is bijna niet meer denkbaar zonder internet.Ik doe graag mee met je Give-Away en ik zet een link op mijn blog.
Enne...als je terugkomt heb ik nog een kop koffie voor je, hoor!

Lieve groet,
Gerry

Michelle zei

Grr...niet leuk als je zonder internet zit, hopelijk is het gauw opgelost! ik doe graag mee met je give away en zet een linkje op mijn blog!

Fijne week!
Liefs Michelle

Daniela zei

Oh how wonderful, I would like to participate! And I'll link to your giveaway too.

Best wishes,
Daniela

gerrie zei

Heel vervelend geen internet!!!
Ik doe heel graag mee met je give away,wat een mooie dingen!
ik zet een linkje op mijn blog
groetjes gerrie.

Miss M zei

Oh, dat is uiterst irritant als je gene internet hebt! Wat vervelend.
Hopelijk is het probleem snel opgelost.
Uiteráárd doe ik graag mee aan je mooie Give Away!
Ik zal een link plaatsen op mijn blog!
Mooie foto's heb je gemaakt, prachtig die lichte kleuren, ben alwéér in voorjaarsstemming! ;-)

Liefs, Marjolijn ♥

cindy 'wonenmeteenhart" zei

jeetje geen internet leuk he computers ben altijd blij als het werkt maar zo niet dan grrrrrrr!!!

je kan toch niet zonder bijna !!! want alles doe je tegenwoordig met internet!

maar goed als ik dan je moooie foto's ziet denk wat maken we ons druk hahaha!!

doe graag met je leuke giveaway mee en plaats natuurlijk een link op me blog !!

tot horens
gr cindy

Unknown zei

Oeps geen internet! Dat is flink balen, vooral met de webwinkel. Ik hoop dat de problemen snel zijn opgelost en je overal weer lekker kunt langskomen.

Ik doe graag mee aan je mooie give-away hoor. Ik ga een linkje plaatsen op mijn blog.
Groetjes, Nancy

Pierelantijntjes zei

Geen internet.....auwww dat is niet leuk Bonnie! Ik hoop dat de problemen snel opgelost worden!
Ik doe heel graag mee met je giveaway. Ik zal ook een link plaatsen.
FIjne week
liefs Ester

hokje zei

Geen internet... vervelend, maar ook vaak erg lastig, ik hoop dat de problemen snel worden verholpen. En dan een give away voor ons; dat vind ik wel heel erg leuk, het zijn ook zulke prachtige spulletjes! Ga snel een link plaatsen...

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Thuis bij Tjits zei

zo vervelend zonder internet.. ik hoop voor je dat het niet te lang gaat duren en je straks weer gewoon online kunt!
wat een lieve give away, ik doe heel graag mee en ga meteen een linkje plaatsen!

fijne week!
lieve groet van Tjits

Fia zei

Goh dit is een leuke give away zeg....tuurlijk gaat hij mijn blog op meis..
Ik doe graag mee hoor..

hart,groetjes Fia

THE BLACK BARN zei

IK WEET ALLES VAN ALS JE INTERNET HET NIET DOET!
BEN BLIJ DAT HET BIJ ALWEER EEN PAAR WEKEN WERKT.

IK DOE GRAAG MET JE GIVE AWAY MEE!
VOLGEN DOE IK AL HEEL LANG EN EEN LINK PLAATS IK NATUURLIJK VOOR JOU!!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Home and Lifestyle zei

Ik bleef maar koffie zetten, maar wie er ook kwam...geen Bonnie! Ik miste je dus al, heel vervelend dat je geen internet hebt, dat kun je met je webshop ook niet gebruiken.

Ik laat de give away nog even voor wat het is, ik heb al vaak iets gewonnen en ben al een paar maanden "give-away- onthouder", net zoiets als geheelonthouder maar dan anders hihi!

Fijne avond en ik hoop toch tot gauw...ik zet gewoon weer vers bij hoor :)! Lieve groet, Ingrid

Marjan zei

Oh da's minder, geen internet. We zijn er zo aan gewend hè. Hopelijk duurt de internetloze periode niet al te lang.
Ik doe graag mee met je give away!
Groetjes
Juul

Maaike zei

Ik doe heel graag mee met je give away, ziet er leuk uit.
Ik heb zelf geen blog dus maar even zo.
groet, Maaike

Maaike zei

Balen zeg dat je zonder internet zit! Maar ik de graag mee met je give away!
En volg de regels!

Groeten Maaike

Madelief zei

Ik hoop dat je er snel weer bent Bonny! Is toch vervelend zo zonder internet. Met je giveaway doe ik heel graag mee.

Hopelijk weer tot gauw.

Lieve groet & een gezellige avond!

Madelief x

Anoniem zei

Balen geen internet.
Ik doe mee hoor, leuk.
Heb het meteen op mijn blog gezet.

Winnende groetjes

Jeanette zei

Hoi Bonnie,
ik doe graag mee met je give away, heb inmiddels ook al een linkje op mijn blog gezet. Hoop dat je snel weer online bent. Ik zou het leuk vinden om ook eens een give away te winnen, heb het al vaak geprobeerd.

Groet,
Jeanette

Ateljee de Kraal zei

Balen, geen internet, maar dan weer tijd voor knutselen enz.
Ik doe graag mee aam de give-away, je hebt een erg mooie blog met prachtige foto's.
De link heb ik er op gezet,
Groetjes hanneke

Grietje zei

Och jee dat is heel erg vervelend......waar ben je tegenwoordig nog zonder internet.....
Hopen dat het probleem snel weer is opgelost!

Ik doe graag mee met je give away en zal een link plaatsen op mijn blog.

Groetjes Grietje

Geke zei

Ik doe graag mee, kan momenteel geen linkjes zetten hrlaas.
Groetjes,
Geke

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Zeker weten doe ik mee aan je give-away. Ik zet ook een link op mijn blog hoor... Prachtig dat luciferdoosje en de kaart is ook al zo mooi...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

PIETA zei

Hallo Bonnie,

Wat vervelend zonder internet.
Ik hoop dat het gauw opgelost wordt.
Ook ik doe graag mee aan LEUKE Give Away.
Ik zal proberen een linkje te plaatsen.
Het lukt mij niet altijd.

Fijne Avond
Liefs Pieta

Mirjam zei

O ja, bijna vergeten. Ik hoop dat je internet snel weer up to date is...
Liefs,
Mirjam

lia zei

Ik miste je al...
Maar je hebt een goede rede, en wel een vervelende ook.
Want geen internet, is tegenwoordig zo vervelend.

Liefs..

lia zei

Oh ja, je give away laat ik voorbij gaan. Omdat ik vind dat het mooie doosje bij een ander beter op zijn plek is.

Anja Leijten zei

dat is inderdaad heel erg vervelend zonder internet!!Ik wil graag meedoen voor de luke give away, ben al volger van je. Ik wil ook echt wel een link naar jou plaatsen over de give away, maar weet helaas niet hoe dat moet, ben nog niet zo lang met bloggen bezig. Als iemand me een tip kan geven, graag! groetjes Anja

Jolanda zei

Wat een mooie give away! Ik doe graag mee en ga een linkje plaatsen. Hoop dat je internet het gauw weer doet, we kunnen niet meer zonder:) Lieve groet

Jolanda zei

Ik les net je reactie bij me, de Weldaad zit alleen in Amsterdam, wel op 2 plaatsen en is echt een winkel voor jou! Bewaar het adres en als je eens een dagje in A'dam ben moet je er echt even langs. Ik ga zeker terug, ik bleef rondjes lopen....lieve groetjes

natuurlijk groen en doen zei

Nou die koffie laat ik gewoon even lekker voor je pruttelen Ha ha
Maar voor je give away zet ik een linkje en doe natuurlijk graag mee

groejtes Bep

natuurlijk groen en doen zei

Nou die koffie laat ik gewoon even lekker voor je pruttelen Ha ha
Maar voor je give away zet ik een linkje en doe natuurlijk graag mee

groejtes Bep

little sweet things zei

Haha mijn katten zitten nu met zijn viertjes zo ongeveer in mijn laptop met al dat vogel getjilp, ze snappen er niks van.
Ik doe natuurlijk heel graag mee met je give away en zet meteen ook even een link op mijn blog.
Groetjes, Sas

Gerreke zei

Natuurlijk doe ik meer. Hartstikke leuk.

By the way, de eerste mug alweer doodgeslagen ...

puur wit zei

hoi wat balen als iets het niet doet
dan merk je hoe hard je het soms nodig hebt
de koffie staat klaar
gr sandra

Claudia. zei

Hoi wat een ge-wel-dige- foto's / plaatjes heb je geplaatst.
Echt toppie en een mooi sfeertje.
Natuurlijk doe ik graag mee met de give away.
Groetjes van Claudia van de-kleine-hornte.

Joke zei

Je kunt niet meer zonder!!!
Natuurlijk doe ik mee aan
zo een mooie give away!
Ik heb een linkje geplaats op mijn blog!!
Fijne week
en succes met internet.
Liefs Joke

Fågel Blå zei

Hello Bonnie!!!
Ohh so lovely!!!
I take 2 tickets!
And link on my blog!!!
Have a nice Day!
Kathrine

@nne zei

mooi hé, de nieuwe spulletjes van JDL ... ik heb er al van genoten in jullie webwinkeltje! liefs, @nne

Anoniem zei

My mom would love these and her birthday is coming up.
X David, NYC

Ulrikeღ zei

...oooohhhh so ein schönes Giveaway, da mache ich sehr gerne mit ich liebe alles von JDL ...
ich hoffe, dass dein Internet bald wieder geht :O)

liebe Grüße
Ulrike

All Seasons zei

Geen internet dat is o zo vervelend en geen blog kunnen lezen helemaal..
Bij mijn ben je waarschijnlijk geen post achter, ik heb niks meer gepost de laatst tijd, te druk met van alles, behalve bloggen. Daar totaal geen tijd voor. Maar nu zie ik deze give-away langs komen, dus toch even gauw een berichtje bij je achter laten. Dit ziet er zo mooi uit.
Ik zal een link op mijn blog plaatsen voor een extra kans.

Hoop voor je dat je snel weer op het net kan, ook voor jullie webshop is dat wel zo handig..
Fijne avond Lieve groet,
Patricia

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtig weer de JDL hebbedingetjes/spulletjes.
Zou er m'n kamer mee vol kunnen zetten.
Wat vervelend voor jullie...geen internet. Hoop dat het snel over is.
Fijne avond, |Trudie

ivoorwit.blogspot.com zei

Jammer dat de computer je in de steek liet.
Maar voor een give away, prettige bijkomstigheid ;-), ben ik altijd in.
Fijne avond nog.
Hartelijke groet, Thea R.

die Waldfee Moni zei

It's annoying when you come suddenly not so properly or not at all into the Intenet.
Hope the issue can be resolved quickly!
Wonderful things you bibst free to draw.
I would like to turn to partake.
I jump into Loströmmelchen times since.
Before that, I'll put you in my blog soon.

Dearest greetings,
Moni

lien zei

Wat een mooie give-away! Ik doe er heel graag aan mee, ik zal een linkje op mijn blog plaatsen!
Fijne avond nog.
Liefs Crao9lien

Loraine Living zei

Jeetje vervelend en vaak op een verkeerd moment. Ik doe graag mee aan je prachtige give away van JDL! Jij ook veel succes! Lieve groet Diana

Marjon zei

Hallo Bonnie, ja we kunnen niet meer zonder internet, als je mij dit voor 5 jaar geleden had verteld, had ik het niet geloofd....maar hopelijk gaat het snel in orde komen bij jullie.
Leuk weer jouw give-away waar ik natuurlijk weer heel graag aan mee wil doen, ik plaats je link op mijn blog....groetjes en fijne avond Marjon

Het Hoogerhuys zei

Hoi Bonnie, vervelend die internet problemen, ik miste je berichtjes al.
Ondanks mijn afwezigheid, bleef ik je wel bezoeken hoor.
Hoop dat de problemen snel verholpen zijn, ook voor René. Erg attent dat hij me even had gebeld over het suiker blik, ik vind het erg jammer, maar ja, het is zo.
Ik wens je nog een fijne avond en tot snel??!!!! Sandra

Yvonne zei

Nog van harte gefeliciteerd meid, nu je het schreef wist ik het weer, dat je gelijk jarig was, en ook van het bosje krokussen, zo lief is dat he
Fijne dag gewenst !
Liefs Yvon

theeleuten zei

Vreselijk geen internet!!
We kunnen niet meer zonder!

Ik doe graag mee met je give away...

Hopelijk is het probleem gauw weer opgelost!

Groetjes Evelien

xxx roxy zei

hoi hoi
ook ik doe graag mee :)
fijne week

Margot zei

Ik reageer en link hoor..haha...
Intussen doet je internet het misschien alweer...
Warme groetjes, Margot

Het stokpaardje zei

Jij hebt ook al van die prachtige ranonkels met roze randje. Ze doen me aan pioenrozen denken. Mooi.
Groetjes Iris

BizzyChrissy zei

Op deze regenachtige woensdagmiddag zijn jou foto's als een zonnetje bij mij in huis samen met de truffels die ik vanmiddag heb gemaakt, had ik toch nog een zonnige middag.

Ik heb je eerste foto incl link naar je blog op mijn blog geplaatst

Lieve groet Christien

Pauline zei

Extra vervelend natuurlijk als je zoals jullie ook een webwinkel hebt. Als internet uitvalt is dat al vervelend genoeg maar dan nog meer.
Als ik nog niet te laat ben waag ik ook nog maar een gokje voor je mooie give-away.
En...ja hoor, de koffie mét lekkers staat klaar :)
Liefs, Pauline

Swasie zei

Natuurlijk doe ik graag mee met je give-away. Als trouwe volger zal ik een linkje plaatsen.
Mooi he die ranonkels...

Liefs Francoise

Anita zei

Wat vervelend om zonder internet te zitten !!!!!
Het zijn mooie dingen als ze het doen maar als ze het niet doen grrr ;-)
Wow wat een mooie Give Away.
Ik waag een kansje hoor en plaats een linkje op mijn blog.
Ik heb wél koffie maar het is al een beetje laat.
Morgenchtend maar ff leuten dan hahaha
Groetjezz lfs mij

Ele zei

Hallo Bonnie,

ich weiß nicht ob ich für dein Giveaway schon zu spät dran bin, ich möchte gerne mitmachen und dir sagen, dass ich deinen Blog ganz zauberhaft finde.

Grüße aus Bayern
von Gabriele

mili.ro zei

Ik wil ook graag meedoen met je give-away! Ziet er heel mooi uit.
X-

Maaike zei

Hoi, wat een mooie give-away! Ik doe mee en plaats een link op mijn blog!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat een gezellige give away, ik doe dan ook graag mee. Ik zal ook meteen een linkje plaatsen.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Krek wak wou zei

Wat een super leuke give-away, Bonnie! Ik wil graag een kansje maken en zet dat dan ook zeker een linkje op mijn blog!
Fijn weekend en liefs van Nicole

bleudelavandou zei

Wat een prachtige give away, ik doe maar al te graag mee hoor!!

Ik plaats alvast een link op mijn blog.

Prettig weekend !!

liefs
marieke

Lydia zei

Hoi, wat een prachtige blog heb je en wat een mooie foto's, helemaal genieten! Ga me zometeen gelijk even aanmelden als volger.

En natuurlijk doe ik graag mee aan je give away, heb ook een linkje op mijn blog gezet.

Groetjes,

Lydia
www.lylicards.blogspot.com

Blomkje en Wenje zei

Ik doe ook graag mee! De link is al op mijn blog geplaatst!

Ada zei

Wat een mooie blog en webwinkel heb je.
Ik doe graag mee met de give away. Heb een link op mijn blog gezet.

Groet Ada

Oude lappen zei

Hallo, ik wil me ook graag melden voor de give away, er staat ook een link op mijn blog.
Liefs Liliane

Old Red Barn zei

Hallo

Ben zelf nog niet lang aan het bloggen,vond je blog nog maar net en vind het er heel leuk zien. Ik dacht dat er buiten plots zoveel vogeltjes floten, maar het was jouw blog ;).

Ik kom zeker af en toe een kijkje nemen, zeker voor projectjes zoals de kransjes!!

Ik doe mee met de give-away en plaats een link op mijn blog!

Goedele

Nana zei

I almost missed this lovely give-away :) So count me in of course :)
Hugs.

Nana zei

And I placed a link at my blog.
Best regards :)

Anneke zei

ik heb deze post even gemist en hoop dat je internet het nu weer goed doet, want dat is een ellende.
ik wil graag een gokje wagen voor deze giveway.
je hebt altijd een gezellig blog met mooie posten die ik graag lees.
fijn weekend en groetjes van An

Pleuntje zei

Ik heb je naam al zo vaak zien staan bij de reacties op allerlei blogs en zag nu ergens een link naar je blog met een give away. Ik dacht nu klik ik maar eens door.
Ik heb er geen spijt van. Wat een mooie dingen zie ik allemaal. Natuurlijk zou ik graag meedoen met de give away en zet ik ook een link op mijn eigen blog. Maar ook als ik niets win zal ik blijven kijken op je blog. Prachtig. En ik realiseer me dat je naar iemand anders moet om alle reacties te lezen omdat je zelf geen internet hebt. Heel erg lastig om zo onthand te zijn. Succes en dank je voor de kans om mee te doen. groeten Petra van pleuntjesblog.

Linda zei

Hey bonnie, ik dacht toch dat ik mij al had ingeschreven voor je mooie give away ,maar toch niet. Ik wil ook nog wel een kansje wagen dus doe graag mee met de andere. We zullen straks zien wie de gelukkige is. Suc6 ermee.

Groetjes Linda

Kathy zei

Hi there - What be beautiful blog and a wonderful give a way. Hope to win even if I am an American. Have a great day.