dinsdag 27 maart 2012

Lime green and the winner is......



De trekking is gedaan van mijn give-away

Dank voor alle enthousiaste aanmeldingen.





Today I will announce the winner of my give-away

Thanks for all your lovely reactions at my give-away







De leuke reacties en ook bedankt voor de leuke mailtjes

van lezers die geen blog hebben maar wel gezellig meelezen.









Zo leuk om daar nu eens iets van te horen




THANKX



 




En dan nu.......


roffel, roffel.............






 




De gelukkige: Patricia van het mooie blog All Seasons

Van harte!

Mail je me even dan komt de prijs z.s.m. naar je toe.





The winner is Patricia from All Seasons

Congratulations





FIJNE LENTE DAG








FINE DAY






43 opmerkingen:

Claudia Leertouwer zei

Wat een schattig boeketje, zo zijn we allemaal een klein beetje winaar!

Blomkje en Wenje zei

Jij ook een fijne dag!

Groetjes, Pietrik

Krek wak wou zei

Jammer....maar helaas! Proficiat voor Patricia! Bedankt, Bonnie voor het organiseren van de give-away!
Fijne dag en liefs van Nicole

@nne zei

met dit schitterende boeket voel ik me toch ook een beetje winnaar! liefs, @nne

Het Hoogerhuys zei

Wat leuk dat boeketje in een puddingvorm, schattig.
Jij ook een fijne dag, het belooft weer een mooie te worden....
Sandra

Sarina zei

Hartelijk gefeliciteerd, Patricia!.

Mooie foto's staan er weer op je blog.
Hele fijne dag, groetjes,
Sarina

Michelle zei

Mooi, mooi je foto's!!! een mooi boeket!

Gefeliciteerd aan Patricia! en bedankt Bonnie voor het organiseren van een give away!

Fijne week!
Liefs Michelle

Grietje zei

Patricia van harte gefeliciteerd met je mooi kado.
Door de mooie foto's kunnen we er allemaal van mee genieten...

Prettige dag,
Groetjes Grietje

All Seasons zei

Ik wil net een nieuwe post op mijn blog gaan plaatsen en zie de uitslag van je giveaway, dus even kijken..
Wat leuk, ik zie dat ik heb gewonnen!!!
Ik zal je zo even een mail sturen met mijn adresgegevens (maar volgens mij heb je die al, via je webshop..)
Heel veel dank, Bonnie!!
Ik ga de postbode in de gate houden deze week..

Liefs,
Patricia

Ger zei

Proficiat voor Patricia!
Ze zal er blij mee zijn dat zij de gelukkige wannaar is.

En ik geniet én reageer nog maar weer eens 'n keer van en op jou mooie blogposten....
ook deze bloemen in de poffertvorm is weer één van je leuke creatieve bedenksels.

Fijne dag!
Ger

Fågel Blå zei

Hello!
Ohhh so happy the winner are!!!!
Have a nice sunny day!
My shepp is here and I am in love!!!
Look at my blog!!!
Kathrine

Sabine zei

Wat een leuke plaatjes weer. En zo leuk in die vorm! Gefeliciteerd voor Patricia! Fijne week nog! Liefs, Sabine

Sabine zei

Wat een leuke plaatjes weer. En zo leuk in die vorm! Gefeliciteerd voor Patricia! Fijne week nog! Liefs, Sabine

Nicole (MLBV crafting) zei

Gefeliciteerd, Patricia.
Wat een heerlijke foto's heb je erbij gedaan het was gewoon spannend wie de give away gewonnen had.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Lydia zei

Gefeliciteerd patricia, en wat een prachtige foto's weer. Die groene voorjaarstinten, het zijn zo prachtige kleuren!

Lydia

Anoniem zei

Wat een mooi bos bloemen, ook vooral door de pot waarin ze staan.
Patricia, gefeliciteerd!

Yvonne zei

Wat leuk voor Patricia !!
Grappig dit boeketje in een bakvormpje, mooie frisse Voorjaarstinten om blij van te worden
Fijne dag !
Liefs Yvon

lia zei

wat een mooi boeket. En die lentedag komt wel goed, zit heerlijk buiten met mijn laptop op schoot.

Liefs....

Home and Lifestyle zei

Geloof dat ik niet mee heb gedaan, maar daar ga ik in de toekomst toch maar weer eens verandering in brengen! Voor nu voor Patricia mijn hartelijke felicitaties en jou wil ik bedanken voor je prachtige foto's!

Lieve groet, Ingrid

Le Style zei

Wat een mooi fris groen voorjaarsboeketje en mooi gedecoreerd!

Pratricia gefeliciteerd!

Lieve groetjes

Fia zei

Mooi lente boeketje zijn we allemaal toch een beetje in de prijzen gevallen..
Patricia gefeliciteerd!!!

hart,groetjes Fia

HIS by her zei

gefeliciteerd Patricia! En Bonnie wat een frisse foto's heb je gemaakt!!! Het lijkt wel LENTE!!!;)))

LIEFS

FF
x

BizzyChrissy zei

Van harte Patricia, wat fijn dat je gewonnen hebt, Ik ken je niet maar het is je gegunt !!!

Lieve groet Christien

Het lijstje van brocante zei

Er kan er maar een de winnaar zijn....van harte Patricia!!!!!
Lief boeketje....zo prachtig in je vorm.
Nog een fijne avond & lieve groetjes,
Silvia

Unknown zei

Wat staat dat boeketje prachtig in de poffert (dat is het toch he?) Zo leuk weer.
Patricia van harte gefeliciteerd.
Groetjes, Nancy

Unknown zei

Wat staat dat boeketje prachtig in de poffert (dat is het toch he?) Zo leuk weer.
Patricia van harte gefeliciteerd.
Groetjes, Nancy

hokje zei

Patricia gefeliciteerd! Ik geniet nog even van je mooie foto's...

Fijne avond. Groeten, Miranda

Anoniem zei

He jammer,

Weer niets gewonnen.

Doe je er gauw weer eentje?

Dan win ik groetjes

Rita zei

This my first visit to your amazing blog. I've so much enjoyed visiting you and your photos are absolutely beautiful. will be back for more inspiration.
congratulations to the winner of your giveaway.
rita

Pauline zei

Wat een lieflijk boeketje. En de oude puddingvorm is ook zo leuk.

Patricia van harte gefeliciteerd dat je gewonnen hebt.

Liefs, Pauline

Thuis bij Tjits zei

wat een schattig boeketje Bonnie!!
en Patricia van harte gefeliciteerd!

lieve groet van Tjits

Swasie zei

Wat een mooie foto's enne Patricia gefeliciteerd.

Fijne week verder liefs Francoise

Jansepans zei

Helemaal leuk voor Patricia! Gefeliciteerd...
Leuk gedaan zo, mooie bloem in een bakvorm. Liefs Janneke

Unknown zei

Winnares van Harte.
Mooie foto's van een prachtig bosje.
Groetjes Brigitte

Saskia zei

Gefeliciteerd Patricia, wat een mooie foto's weer.
groetjes Saskia

Nana zei

Your flowers are so cute :) And the bright green colour reminds that spring is already here :)
Congratulations to the winner.

Madelief zei

Mooie foto's Bonnie! Patricia van harte gefeliciteerd!

Madelief x

Loraine Living zei

Leuk gedaan en een prachtig boeketje Bonnie! Gefeliciteerd Patricia!
Lieve groet Diana

Marjon zei

Van harte Patricia en wat een prachtige foto's weer Bonnie, zo'n lief boeketje.....lieve groet Marjon

The things I like to do zei

Leuk om wat weg te geven...schattig kaartje bij dat frisse groen.

Marga zei

Hallo Bonnie

Heb even heerlijk gesurfd over je blog.
Prachtige foto's, heerlijk van genoten.
Patricia, van harte gefeliciteerd.
Groetjes Marga

Anneke zei

wat leuk gedaan bonnie en een prachtig boeketje is het.
mooie foto,s heb je er van gemaakt.
groetjes van an

Een sneller kloppend hart zei

Wat leuk voor Patricia! Van harte :-)

Je foto's zijn weer zo mooi en dromerig...genieten!
Ik heb je Give Away echt volledig gemist haha maar goed, ik was ook druk de laatste week met andere belangrijke dingen, je kan niet alles in de gaten houden (soms) ;)

Fijne dag!

Groetjes, Veronique