vrijdag 8 juli 2011

Summertime and the living is easy....




Summertime and the living is easy...........

It's summertime and the living is easy
Fish are jumping and the cotton is high
Your daddy's rich and your mama's good-looking
Hush, little baby don't you cry
don't cry, don't cry, don't cry
no no no no
don't cry, don't cry




Even heerlijk niets meer.......

One of these mornings you're gonna rise up singing
you spread your wings and take to the sky
But until that morning there is nothing can harm you
With your daddy and mommy standing by
They are stnading by, I know, don't cry





Heerlijk genieten van het buitenleven.......

Summertime, summertime, summertime
and the living is, living is easy
Fish are, I know the fish are jumping
and cotton is so high
You'r daddy is so, so rich and your mama good-
she had to be good-looking





Pluk het moment........

so hush, little baby, don't you cry
don't you cry, no no, don't cry
no need to cry, don't cry, don't cry
summertime, summertime....




-ALVAST EEN HELE FIJNE ZOMER GEWENST-



WISHING YOU A WONDERFUL SUMMERTIME

39 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Heerlijk, zo'n zomerse post...ben een beetje sjaggie dus dan is zoiets wel welkom hihi!

Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

ja hier word ik ook blij van:)) ik heb ook niet mijn beste dag vandaag..
ik denk dat ik ook maar zo'n mooi bosje lavendel ga plukken:)

heel fijn weekend!
lieve groetjes, Tjits

Eline Du Mongh Photography zei

wat prachtig zeg !!

Groetjes
Eline's Photography

ps: kom zeker ook is langs mijn blogje, en doe dan zeker mee aan de wedstrijd!

Sanne zei

Dear Bonnie ,

you are sooo right...living is really easy and soooooooooooo beautiful on such a day...

Have a great time & a nice weekend,

Sanne

Linda zei

Heerlijke post en prachtige foto's Bonnie. Ja wat is het toch genieten als het zomer is, kan mij niet zomers genoeg zijn. Geniet van het weekend.

Lieve groet, Linda

Marga zei

Hallo Bonnie.
Mooie foto's en met die beschrijving........rust.
Het was heerlijk zo even over je post te surfen.
Goed weekend.
Groetjes Marga

Elisabeth zei

Prachtige foto's ,ze geven het echte Zomer gevoel en dan de vogel geluiden erbij .Helaas kan ik nauwelijks nog je tekst lezen .Fijn weekend
Liefs Elisabeth

Michelle zei

Geweldig mooi je foto's!

Fijn weekend, fijne zomer!!
Lieve groet Michelle

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige foto's hoor tis elke keer weer volop genieten ....wens je een fijn weekend lieve groet rosita

Unknown zei

sssssjuuuuuuuuuucht!!!!!!!! *gaapt*.....*rekt*....*strekt*.,....*drinkt*......*leest*.......*luistert*.......*kijkt*.............IEZIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE;)

X

FF

Daniƫlle zei

Prachtig weer! En wat zie ik daar een mooi bruidskroontje..
Groetjes
Dani

Het Hoogerhuys zei

Heerlijk Bonnie, neem gelijk
weer even van de gelegenheid gebruik
om tussen de details door te kijken.
Prachtige luiken voor je raam.
Maar je stolp vind ik het einde!

Ondanks dat het zomer is en we een
paar prachtige dagen hebben gehad, hadden we hier vandaag een aantal stevige buien.
Laat alsjeblieft de zon snel weer komen!!
Je post is weer genieten, zo mooi.
Fijn zonnig weekend, groetjes Sandra

Huys 50 zei

Hoi Bonnie,
Prachtige foto,s en wat heeft jou paspop een gaaf hemdje aan zeg !! weer eens iets heel anders,leuk !!
Zomer,naaa het kon beter moet ik zeggen hoor,hier ook regelmatig een dikke bui en veel bewolking,neee ik vind dit niet echt om vrolijk van te worden.
Maar goed we doen het er mee.

Fijn weekend
groetjes
Dicky Marie.

What's in a day zei

Je mooie woorden hebben me even afgeleid van je prachtige foto's..maar ik heb nog maar eens gekeken, prachtig, dit is nu puur genieten.

Lieve groet,
Eefie

Unknown zei

Ja heerlijk is dat!
Mooie foto´s!
Een fijn weekend wenst je,
Nicole

Irma zei

heerlijk je foto's zo als altijd dank je wel voor het laten mee genieten, irmaXXX

Stina zei

geweldige post Bonnie!!!

liefs

House of Seasons zei

Hallo Bonnie,
even tijd om mn volgers te volgen of andersom? Het was een extra dagje vrij en dus wilde ik nu eindelijk eens tijdvoormooieblogsbekijken"" maken!
Heerlijk sfeertje zet je neer, en dan die teksten...
Geniet van de zomer.
Liefs
Lia

puur wit zei

hoi wat een mooie foto's jij moet een boek maken met al je mooie foto.s geweldig
en je teksten erbij zetten
prachtig
fijn weekend gr sandra

Eva zei

Beautiful pictures, dear bonjade! Summertime is just wonderful!

Liefs, Eva

Met Brocant Label zei

Van je mooie plaatjes wordt ik weer blij, niet zo'n beste dag hier. Ja heerlijk de vakantie komt eraan !

Lieve Groet,
Yvonne

Frisky Blue zei

Jij ook alvast een hele fijne zomer gewenst, mooie foto's heb je weer gemaakt, vind het prentje met Maria erg mooi onder de stolp!

Room Seventeen zei

Mmm...lavendel, en wat een gaaf luik zie ik daar op de foto!

Le Style zei

Heeerlijk deze zomerse sfeer!
Ook een hele fijne, zonnige zomer!!!

Hartelijke groetjes

Een sneller kloppend hart zei

Jij bent wel heel positief ;) Ik geniet hier wel maar alles gaat gewoon door...even niets gaat niet op hier...en 't buitenleven sja...meer onkruid dan wat anders dus ook daar geniet ik niet echt, whaha!
Je plaatjes daarentegen zijn prachtig, daar geniet ik wel echt van!

Groetjes

alma zei

Kom al helemaal in de vakantie stemming. Moet alleen nog 2 hele drukke weken doorkomen. Maar zo'n heerlijke vakantiepost geeft de burger moed. Wat een heerlijk sfeertje!!

Lieve groet!
Alma

Anita zei

HĆ©Ć©rlijk zo'n zomerse post :-)
Prachtige foto's en evenzo mooie geluiden ...
Dit is Ć©cht "rieleksen" hihi
Fijn weekend lieve Bonnie !!!!
Groetjezz lfs mij

Sandi zei

Such beautiful photos of summertime! You captured it just perfectly.
Blessings~

Fluitenkruid zei

Heerlijke plaatjes, ik wordt er nog vrolijker van dan ik al was. Momenteel een lekker buitje dus hoeven we niet te sproeien.
Fijn weekend en lieve groetjes van mij

Miss M zei

Mooie post heb je gemaakt; schitterende foto's. En wat een mooi hemdje heeft de paspop aan! ;-)

Fijn weekend, liefs, Marjolijn.

Pauline zei

Ja heerlijk, een prachtige en onbezorgde zomer. Daar verlangt iedereen naar.
Wat een prachtig hemdje, het bloemenpatroontje is zo mooi.
Wens je een heel fijn weekend.
Liefs, Pauline

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Prachtig hoor! De paspop is helemaal geweldig.
Als ons huis klaar is (dat duurt nog wel even) ga ik op zoek naar zo'n mooie paspop.

Schitterend! En ook alle spulletjes erom heen.

Groetjes Loes

Bij Guusje Thuis zei

Heerlijke kom-in-vakantiestemming blog, ik geniet! Groetjes, Colin

Unknown zei

prachtige fotos hoor!!
jullie ook een hele fijne zomer.
groetjes Anneke.

LifeStyle Events zei

Prachtig weer....en weet je zo'n hemdje is super hip, leuk als topje of ergens onder! Mijn tante droeg dit soort hemdjes vroeger altijd, en volgens mij kan je ze nog steeds wel kopen??? Ik ga eens opzoek naar een nieuwe...bedankt voor de mode inspiratie en ook een hele fijne zwoele zomer,x

Hannekie(Sisterly) zei

wat een heerlijke fotos maak je toch..daar wordt je gewoon blij van..jij ook een heerlijke zomer toegewenst hoor...
veel liefs hannie

hokje zei

Wat een heerlijk zomerse sfeertje straalt je post uit!

Fijne zondag,
Miranda

Nana zei

Lovely photos! So romantic with a bit of vintage charm :) I like old mannequins. Have a great day!

Yvonne - Frl. Klein zei

Ein wunderschƶnes Top hast Du!
Viele liebe GrĆ¼ĆŸe,
Yvonne