vrijdag 22 juli 2011

Longing for a hot summer......



Ook in het Noorden is nu de vakantie periode aangebroken......

Now our vacation has started......



Normaal hebben we de klok
nu hebben we de tijd.......

Deze allereerste magazines blijven favoriet......om hun prachtige matte kleur en het mooie papier.


Time to relax.......

These were the first magazines from JDL.....they are my favorite...



Nu hopen dat het weer ook wat mee gaat werken.....

SUNSHINE........



- GENIETEN VAN WAT IS......-

-GENIETEN VAN HET MOMENT....-

-GENIETEN VAN HET ZIJN.......-




FIJNE ZOMER




-FINE SUMMER-



LONGING FOR A HOT SUMMER



40 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Nou genieten dan maar he en ja de zon moet wel door komen ... somige hebben al vakantie gehad maar hier begint het vandaag ... ach wat in het vat zit verzuurd niet he hahahaha fijn weekend en vakantie ...lieve groet rosita

What's in a day zei

Zeker weten waar, ik heb inmijn post vandaag ook geschreven dat we allemaal maar moeten genieten!!!!
Zon voor iedereen, heerlijk uitrusten!!!

Lieve groetjes,
Eefie

Yvonne zei

Eindelijk ook vakantie bij jullie, geniet er samen lekker van !!
hier zitten we al op de helft, kan het bijna niet geloven, het is echt omgevlogen !!
Lieve groetjes Yvon

Elisabeth zei

Hier is het een aardig zonnige week geweest en dat mag wel zo doorgaan.Prachtige foto's weer en ja die bladen zien er heel mooi uit.Ik wens jou ook een heel fijne zomer.
Liefs Elisabeth

Huys 50 zei

Hoi Bonnie,
Ja,het noorden heeft vakantie,ik merk er niets van,mijn zoons zitten niet meer op de lagere school die studeren inmiddels,eentje heeft helemaal niet vakantie die is aan het afstuderen en gaat de hele zomer gewoon door,de andere heeft al een poos vakantie en zit alweer een week in Spanje.
Dus hier geen kleine vakantiegangers meer,haha..
Mooier weer,tja.....wat is dat eigenlijk ???? kant 't me bijna niet meer herinneren Bonnie,jij ??
Wie weet....

Fijne vakantie.

Groetjes
Dicky Marie.

Nicole Claudia zei

Héérlijk hè! Rem is vandaag ook ècht vrij. Dat houdt in dat hij nog wel allerlei dingen aan de telefoon en mail aan het afhandelen is. Maar in zijn eigen tempo... en tegelijk ook allerlei dingen overdragen....

Heerlijk, het zonnetje schijnt... ik heb een drankje, zit te genieten van de mooie foto's bij jouw berichtje. Ik zit nog wel vast op de bank... maar het is een lekker gevoel dat we nu met z'n allen vrij zijn.

Genietse!! Groetjes, Collie

Le Style zei

Laat de zomer maar komen!
Zeker met deze heerlijke "plaatjes".....

Geniet van de Zomer, fijne vakantie!

Hartelijke groetjes

Ger zei

Dan is voor jullie het moment daar om aan een heerlijke welverdiende vakantie te beginnen, en ik wil jullie dan ook alle genoegen des levens daarbij wensen!!!

Als ik je mooie woorden en kreten hier lees.....kan ik alleen maar denken.....wij doen het zo slecht nog niet hier thuis....want dat alles hebben en doen wij dagelijks....nee mij hoor je niet klagen of wensen.

Tja.....het weer hebben we niet in de hand, maar er is altijd wel iets om de dag prettig door te komen....
zoals nu het kijken naar je mooie foto's:-)Bonnie

Ammuseer je!
Lieve groeten,Ger

Alexandra zei

Jij ook een hele fijne zomer, ik hoop ook dat er wat meer zon komt.
Ik hoorde dat het na het week-end mooier gaat worden.
Fijne vakantie.

Lieve groetjes, Alexandra

Unknown zei

wat mooi weer en jullie ook een fijne vakantie...Nicole*

Michelle zei

Fijne vakantie en hopelijk komt er gauw beter weer...je foto's zijn weer heel mooi!

Lieve groet Michelle

Anita zei

Jaah hier begint (officieel) ook vandaag de zomervakantie.
Prachtige zomerse post !!!
Lekker GENIETEN Bonnie gewoon van je kruin tot in je dikke teen ;-)
FIJN WEEKEND
Groetjezz lfs mij

Petra zei

Joepie, heerlijk hé! Ik drink er vanavond er eentje op de vakantie die komen gaat.. zalig!

Groetjes van Petra

Sylvia zei

Wondermooie foto's, Bonnie !
Ja, dat weer ... lijkt wel of we in een ander seizoen dan de zomer zijn :-(
Fijn weekend,
Sylvia

It's me zei

Geniet.....liefs Ria....xxx...

Madelief zei

Lieve Bonnie,

Geniet van je vakantie. Ik hoop dat jullie prachtig weer krijgen!!

Lieve groet, Madelief x

Unknown zei

zou het er nu dan EINDELIJK vam gaan komen??? DIE ZOMER?!?!?!?!??! allemachtig wat worden we toch weer getest op geduld en doorzettingsvermogen he ;)!

SHINE!!!

FF
XX

Unknown zei

zou het er nu dan EINDELIJK vam gaan komen??? DIE ZOMER?!?!?!?!??! allemachtig wat worden we toch weer getest op geduld en doorzettingsvermogen he ;)!

SHINE!!!

FF
XX

Brad zei

Absolutely gorgeous photography !

Pauline zei

Gelukkig; de vakantie is nu ook voor jullie begonnen. We blijven hopen op mooi weer. Maar het genieten kan ook binnen al beginnen.
Fijne vakantie.
Liefs, Pauline

bleudelavandou zei

Fijne vakantie en geniet er maar lekker van !

Groetjes

marieke

lia zei

Bonnie, wat een schitterende foto's maak je toch. Mag ook weleens gezegd.

Fijne vakantie, liefs Lia

Sanneke Panneke zei

Laten we inderdaad hopen op een mooie warme zomer, ik snak erna. Normaal ben ik een buitenmens, maar door het natte hen soms kille, leef ik nog niet echt buiten.
Prachtige foto's weer, en ja, die oude boeken blijven mooi, helaas mis ik er 2 van.
Een heel fijn weekend toegewenst.

Lieve groet Monique

Verrassend Goed! zei

Ja, geweldig he die eerste magazines. De eerste waren inderdaad heel mooi.
Nou ik wens jullie daar in het noorden een hele warme zomer toe, vanuit een inmiddels regenachtig westen.
fijn weekend,
Marianne

Corine(THUIS) zei

Eindelijk hebben wij ook vakantie.. zou het nu zomer worden??

Jolanda zei

Hier al 3 weken achter de rug, of liever gezegd nog 3 weken voor de boeg...geniet ervan en laat de zomer nu eindelijk komen...we hebben nu allemaal vakantie!!!!

Claudia. zei

Sterke tekst, mooie foto's.

Wij reden gisteren naar 'Plopsa' en op de route, kwamen we langs een school.
Dan is het heel raar om te zien, dat er daar nog kinderen naar school gaan, terwijl we hier al twee weken vrij zijn.
Claudia.

hokje zei

Genieten... van je prachtige foto's! Ook hier is de vakantie begonnen en nu maar hopen dat de zon snel weer terug komt van vakantie ;)

Fijn weekend,
Miranda

Fluitenkruid zei

Wie weet komt ie nog; de zomer. fijne vakantie! Lieve groetjes Jannet

Twa zei

Jij ook een hele fijne zomer toegewenst! Bij ons is hij nu ook pas begonnen. En ik hoop natuurlijk ook op lekker zomers weer. Heerlijk dat buiten leven.
Groetjes Antoinette.

Linda zei

Hele fijne vakantie en geniet er maar lekker van. Hopelijk met mooi weer.

Lieve groet, Linda

Home is where the heart is zei

Fijne vakantie!!! Genoten van je foto's :))
Voor nu fijn weekend, hier schijnt nog geregeld de zon maar dat zal nog wel veranderen. Na het weekend droger. Ach dit weer heeft ook zn charmes :)))
lieve groet Brigitte

Catharina Maria zei

Een fijne vakantie gewenst Bonnie !
Rust lekker uit nu je de tijd hebt .
Lieve groet ♥RII♥

flowersandhome zei

Wie verlangt daar niet naar tijdens de vakantie? Momenteel is het hier mooi maar koud met veel wind. De blauwe hemel is er wel en dat maakt veel goed; het is tenminste niet grijs.

Wat een mooie, mooie foto's heb je gemaakt Bonnie! Echt genieten!

Geniet van een mooie, warme, heerlijke, relaxte vakantietijd!

Groetjes,
Marian

het tuinengeltje zei

Yes, laat de zomerzon nu maar komen......!

Sylvia

Daniëlle zei

Schitterende foto's weer Bonnie!
Ook ik vind de vroegere edities van JDL toch echt wel mooier, zeker de kwaliteit van het papier, maar ook de lay out.
Groetjes
Dani

Michaja zei

Ook voor jou een hele fijne zomer Bonnie!! Hopelijk met ook in NL wat zomers weer.
Liefs Michaja

Anoniem zei

Wat een geniet foto`s weer,ik heb bijna alle JDL`s,zoek alleen de 1e en de 2e van toen ze begonnen,ik hoop ook op beter weer,onze 1e week is voorbij,maar wil ook nog graag buiten zitten,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

flowing moments zei

Wat een prachtige foto's weer, en hopelijk laat de Zomer zich nog van zijn zonniger kant zien :)


Groetjes Joke

Jilly zei

I just stumbled onto your beautiful art blog, through "Other Peoples Flowers" blog. Lavender is best colour of every occasions. Spring is such a beautiful time to take photographs of awesome flowers or nature colours.
Professional Resumes