maandag 4 juli 2011

5th issue Jeanne d`Arc Living......


Nr: 5 is weer binnen!!! en wat is het genieten......
boordevol buitenleven en heerlijke recepten
Zomers eten met citrusvruchten bijvoorbeeld.......


The 5th issue from Jeanne d`Arc Living is in the house
and I love it....



Nu stond er in de Allerhande ook een heerlijk recept met fruit
Aardbeiengranita met limoen........


I made this lovely recepy I found in an other magazine
also with lemon......
Strawberry granita




Heerlijke zoete beelden in de Jeanne d`Arc Living
het postpakket wat er bovenop ligt is een overheerlijke zeep
uit de collectie van Jeanne d`Arc Living......
Vind hem zó mooi!



The large soap on top of the magazine is from JDL
Looks like a beautiful postal packet....



-SMULLEN GEBLAZEN.......-

DELICIOUS......






1. Verwijder de kroontjes van de aardbeien. Houd er 4 apart
2. Pers 1 limoen uit, pureer de aarbeien met het limoensap en de suiker met behulp van de staafmixer.
Roer de balsamicoazijn erdoor. Schep het mengsel in een plastic bak en zet 2 1/2 uur in de diepvries.
3. Roer het mengsel elk half uur goed door met een vork. Snijd de overgebleven limoen in schijfjes.
Serveer in mooie glazen met een schijfje limoen en met een aardbei......

-GENIETEN........-



TO ENJOY ON A WARM SUMMER DAY.....



Heerlijk op een zomerse dag.
Languit in de tuin en de Jeanne d`Arc binnen handbereik
Wat wil een mens nog meer......



FOR THE ULTIMATE SUMMER FEELING





-DAT HET MAAR EEN FIJNE LANGE ZOMER MAG WORDEN-









-FIJNE WEEK GEWENST-



35 opmerkingen:

Anna at the Doll House zei

Thanks to the amazing pictures and astonishing sound effects I can almost taste this strawberry granita.

Anna

Anoniem zei

Mmmmmmmm, wat ziet die aardbeiengranita er heerlijk uit, straks moet ik nog even om boodschappen en aardbeien staan nu ook op het lijstje ;)
Jij ook een hele fijne week Bonnie,
liefs, Sonja

Mayflower zei

Ja....het is weer volop genieten van de nieuwe JDL, wat een prachtige inspiratie weer.
De aardbeiengranita ziet er heerlijk uit, een echt zomerse lekkernei.
Wens jou ook een hele fijne week toe Bonnie.
Lieve groet, Mea

Pauline zei

Laat de zomerse dagen maar komen. Met die granita zitten we dan goed. Héérlijk.
Liefs, Pauline

Huys 50 zei

Jaaa..mooi hé de nieuwe JDL,ik heb er al een week van kunnen genieten.
Ik ben overigens nog op zoek naar nr 3 en 4 ????
Als je deze nog hebt Bonnie ?? dan mag je het gerust even laten weten hoor.

groetjes
Dicky Marie.

Room Seventeen zei

Heerlijk zomers ziet het eruit. Hier is het trouwens fris ( 15 graden) en bewolkt, brrrr....

hokje zei

Prachtig weer de nieuwe JDL en dan met zo'n heerlijke aardbeiengranita erbij... laat het zomerse weer maar komen ;)) (het is hier nog steeds erg bewolkt)

Fijne dag,
Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

mmmm ziet er heerlijk uit tis hier in harlingen een beetje bewolkt maar toch dan gaat het er ook wel in hoor , prachtige foto's ....leuke week gewenst ...lieve groet rosita

Jansepans zei

Op en top genieten: de nieuwe JDL, de receptjes en natuurlijk jouw post met bijhorende mooie plaatjes. Fijne week. Liefs Janneke

Het Hoogerhuys zei

oeh lekker Bonnie, ben gek op aardbeien, ziet er verrukkelijk uit.
Wij hebben zelf een AH winkel maar ik heb zelf de Allerhande nog niet eens in huis (heb liever de JDL).
Mooie rood/witte post, lekker zomers.
Fijne dag, groetjes Sandra

Home and Lifestyle zei

Ohh...heerlijk...ik kom net thuis van het werk, op de fiets dus oververhit! Mocht willen dat ik dit lekkers zo uit de koelkast had kunnen pakken!

Lieve groet, Ingrid

Ingrid zei

zeker mooi beelden Bonnie en wat een lekkers!fijne dag nog....groetjes

Maria zei

Wat mooi weer en heeeel lekker natuurlijk
Mmmm aardbeien

liefs maria

Nana zei

Oh, strawberry granita - delicious! Strawberries always make me think of summer and holidays :) And today I'm making banana milkshake :)
Hugs.

Fluitenkruid zei

Mmm wat ziet dat er heerlijk uit, ik krijg er trek van. Morgen eens op de markt kijken.
Lieve groetjes

Villa König zei

Your images look so wonderful! Love Yvonne

Sylvia zei

Wat een mooie zomerfoto's, Bonnie !
Die granita ziet er overheerlijk uit !
Bedankt voor het recept.
Fijne week,
Sylvia

Anoniem zei

Oooohhh, je maakt me wel nieuwsgierig, maar de nieuwe JDL gaat mee op vakantie...en dat duurt nog 3 weken ;-)
De laatste 4 à 5 weken hou ik de tijdschriften achter, die binnenkomen, en soms koop ik er eentje. Deze gaan allemaal in een tas, mee op vakantie.

Het ziet er wel heel erg lekker uit!

Liefs Inge

Frisky Blue zei

Mmm de aardbeiengranita ziet er heerlijk uit!

Stina zei

wat een zomerse lekkernij, en je foto's ook zo mooi om naar te kijken.

liefs Stina

Marga zei

Hallo Bonnie.
Njam, njam, njam, wat heerlijk. Het zijn ook prachtige foto's.
Ik heb nog even je vorige posts bekeken en vind het corset een juweeltje. Prachtig.
Groetjes Marga

lien zei

Dit vraagt naar meer! Wat een geweldige foto's!
Liefs Carolien

bijzonder-oud zei

mmmm krijg al helemaal zin in die lekkere aardbeiengranita, je zou zowat in je scherm happen, zo lekker zien de foto's er uit :-).

groetjes,
Yolanda

Het stokpaardje zei

O ik begin hier te watertanden wat ziet dat er lekker uit. Prachtige foto's.
Fijne avond Iris

Ger zei

Gezond,fris en zomers...
en plaatjes....van plaatjes...maakten jij er weer van..
dat opzich is al puur genieten!!!

Fijne week en liefs,
Ger

LifeStyle Events zei

Prachtige foto's weer...groetjes uit het zonovergoten Turkije,xxx

House of Seasons zei

Met die mooie zomeravond zit het wel goed! Ben dol op de JDL, en je aardbeiengranita ziet er heerlijk uit! Past mooi bij de foto's die ik vandaag heb geplaatst....liefs Lia

Unknown zei

Hhmmm klinkt lekker! Aardbeien vind ik toch al zooo lekker!
Fijne avond! wenst je,
Nicole

@nne zei

blogger blijft me verbazen! waarom heb ik je prachtige (eerdere) posts gemist? liefs, @nne

Carine zei

OOOh laat die zomer maar laaaang duren!

Heb al geprobeerd de vorige Jeanne d'Arc Living te bestellen bij jou maar er is iets fout gelopen, kan ik vanuit deze weg misschien de vorige en de nieuwe bestellen bij jou? zou fantastisch zijn.

Lieve groetjes
Carine

Anoniem zei

Wat een gave foto`s heb je gemaakt en ja de JDL is weer super,wat lekker met de arebeitjes,wie weet ik heb bijna vakantie en ga ik het uitproberen,fijne avond,liefs Joke.

bikim zei

it looks delicious!
take care,
Rosa

Lev Vackert zei

NICE!

Het Hoogerhuys zei

Hoi Bonnie,
alleen de witte zijn van JDL.
Je zal het niet geloven maar de roze komen bij ons uit de supermarkt vandaan, wij hebben altijd zo'n molen staan met zaad en dit is een zakje met roze gemengd zaad.
De blauwe is nog van vorig jaar denk ik want toen had ik een blauw mengsel.
Ik weet niet of JDL het ook in roze had, misschien wel, maar waar ik het had gekocht die had alleen maar wit.
Fijne dag nog, groetjes Sandra

24 Homes zei

Mooie plaatjes hoor, bedankt voor het delen!

Claire&KJ
www.24homes.blogspot.com