dinsdag 13 november 2012

Sunny day...

 
 
 
(made in my hallway)
 
 
 
Verre van een zonnige dag vandaag
 
het is grijs en grauw
 
 
 
 
 
 
 
It's not a sunny day at all today
 
 
it is a grey grey day
 
 
 
 

 
 
 
Op deze beelden scheen de zon nog
 
weet niet meer of deze beelden al eens voorbij gekomen zijn
 
maar ach.....het geeft deze grijze dag wat kleur
 
 
 
 
 
 
 
 
 
These pictures were made on a sunny day
 
they give some colour on this grey day
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
En bij de verwarming is het zo ook best genieten
 
 
kopje koffie erbij en wie doet je wat
 
 
 
 
 

 
 
 
WISHING
 
YOU
 
SUNSHINE
 
ON
 
THIS
 
GREY
 
DAY
 
 


31 opmerkingen:

natuurlijk groen en doen zei

We zullen vandaag gewoon elkaars zonnetje moeten zijn

"zonnige"dag
groetjes Bep

saskia zei

hier ook geen zon maar net als gisteren een grijze dag .
maar door jou mooie foto's toch een beetje zon gezien .
leuk dat zwarte kastje met al die laatjes .

van mij ook een zonnige groet wie weet helpt het .
grtjs saskia

Nicole (MLBV crafting) zei

Hier is het ook maar somber dan het binnen maar wat gezellig maken. Prachtig die ladenkastjes.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Krek wak wou zei

Ik vind het wel gezellig....een beetje donker! Thuis lekker de kaarsjes en open haard aan! Heeft ook wel iets toch?! Wat een schitterende ladenkasten!
Fijne dag en groetjes van Nicole

All Seasons zei

Deze mooie beelden doen al veel goeds, Bonnie. Ik vind het ook maar grijs en koud buiten, hierbinnen maken we het dan maar gezellig.
Wat een gave kastjes met al die laadjes!

Warme groet,
Patricia


Irena zei

lekker met kopje koffie blog's kijken heerlijk veel liefs irena

Siret zei

Your photos tell so much of romantic - I love the warm harmonious atmosphere celebrated on grey grey days.
Best wishes, Siret

Joke zei

Van de vakken -lade- kasten word ik helemaal blij van ,met of zonder zon ze zijn geweldig.

Groetjes Joke

Huys 50 zei

Geen zon vandaag....heb je Piet Paulusma gezien gisteravond met zijn...zonnige...voorspellingen voor vandaag ??? de beste had zeker een slechte dag gehad....
Maarrrr het zonnetje op jou beelden maakt veel goed hoor !!

Groetjes
Dicky Marie

Theemuts Rommelhoekje. zei

Ook hier lekker de verwarming en kaarsjes aan .Het ziet er triest uit buiten ,maar ik ben wel een huismusje .

groetjes Romkje.

Homemade Home zei

Jou foto's zijn voor mij de zon.
Je ladenkast vind ik een plaatje, vooral met de mooie schaal met dadeltakken erop.
Fijne week lieve groet Nelly

Mayflower zei

Wat een heerlijk binnenkomen bij je Bonnie. Die spiegel is prachtig en ook je ladenkastje. Wat heerlijk om hier wat zonnestralen mee te pakken.
Hier is het ook grauw en grijs, heb de kaarsjes aangedaan en alvast wat kerstlampjes om het flessenrek op de tuintafel gedaan. Gewoon een beetje sfeer scheppen, net als jij.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Jeanette zei

Blij dat ik bij jou een paar zonnestralen mag meepakken, het is hier somber en donker.

Groet,
Jeanette

Hannekie(Sisterly) zei

brr hier is het koud..ben aan het werk en de deuren staan open voor de klanten..gelukkig kan ik in mijn pauze ff genieten van jou zonnige fotos
liefs hannie

Ger zei

Het maakt mij op dit moment helemaal niet uit of de zon wel of niet schijnt binnen of buiten...
In m'n hoofd was het de afgelopen maand ook grauw en grijs toen de zon wel scheen....en toen moesten we ook verder met ons leventje....maar door een beetje positief te blijven denken op de toekomst gericht,kom je samen een heel eind.....

Maar gelukkig kunnen wij inmiddels de zon weer in het water zien schijnen.

En intussen trek ik in gedachten 'n paar van die laatjes met ringetjes half open en fantaseer over een sfeervol kerstkastje......:-)

Fijne week en lieve groeten,
Ger

Le Patiné zei

Dank je wel voor de zonnige beelden. Ik geniet hier van mijn vrije dag met een potje thee, de computer en al mijn dromen voor aanstaande zaterdag als ik voor het eerst open ben met mijn shoppie.

gr Natasja

Rozen van papier zei

Mooie foto's! Heerlijk oud kastje, lekker sfeervol. Ik wil binnenkort weer het Kerstnummer van Jeane d'Arc bij je bestellen.

Groetjes Janny

Het stokpaardje zei

Heerlijk die zonnige foto's. Ik heb
de kaarsjes maar aangedaan voor een beetje extra licht.
Groetjes Iris

Anoniem zei

Hier is het ook somber, maar voor mijn raam staat een grote berkenboom in een fel gele kleur. Is wel een mooi plaatje als ik naar buiten kijk.
Maar je laat ons ook heel mooie dingen zien, die twee kastjes, oei, oei...zo mooi!
Toch een fijne dag!

Lieve groet,
Gerry

La Blomst-Living zei

Wat een heerlijke plaatjes, de spiegel vind ik erg mooi!
Lieve groet,
Linda

Home and Lifestyle zei

De warmte van jouw post kunnen we wel gebruiken, ik zit hier al een uur te koukleumen onder mijn plaid ;)!

Lieve groet, Ingrid

alma zei

We maken er gewoon een sfeervol geheel van. En dat is op jouw foto's heel goed zichtbaar....
Een lieve groet,
Alma

Ans van Ispelen zei

Mooie zonnige sfeerplaatjes.
Dankjewel voor het meegenieten.

Groetjes Ans

Sylvia zei

Ik geniet van je prachtige foto's, Bonnie !
Ook hier een bewolkte dag, morgen gaat de zon weer schijnen :-)
Fijne avond,
Sylvia

Alie zei

Prachtige kiekjes weer, even lekker guzen bij je! Fijne week nog, Alie

Marjon zei

Prachtige foto's Bonnie en het licht van de zon maakt ze heel speciaal.
Het ladekastje is super leuk.....en ook hier vandaag een grauwe grijze novemberdag wat ikzelf helemaal niet erg vind.....hoort zo bij de tijd van het jaar....lieve groet Marjon

MARIANNE zei

Heel gezellig binnenkomen zo bij jou Bonnie, ziet er vrolijk uit hoor, en die laarsjes op de console onder je mooi spiegel, zo schattig!
En dat laden kastje. met dat leuke mandje erop, ook helemaal geweldig hoor!

Lieve groetjes Marianne.

lia zei

Ja dat weer was ook heel anders toen ik 's nachts uit het vliegtuig stapte.
Brrr..... En nu weer sokken en lange broeken aan.

Liefs Lia

Gerreke zei

Wat een mooie spiegel en dan die laarsjes ervoor! Mooi!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige plaatjes ,heerlijk genieten nee zonnetje schijnt hier niet hahaha kan ook niet het is avond hahaha maar heerlijk genoten van je mooie post ...fijne week lieve groet rosita

The things I like to do zei

Mooie foto's.Wat zit er in al die la-atjes???