dinsdag 6 november 2012

A touch of green/ Christmas...

 
 
 
 
 
Heel voorzichtig al een beetje groen/ kerst...(?)
 
Ach, past ook prima in de herfst
 
 
 
 
 
A touch of green, a bit Christmas
 
also lovely in the autumn
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Dank aan alle bezoekers van brocante in de kerk
 
mede dankzij jullie was de dag super geslaagd!
 
ja, ja....weet het .....ik heb wat gemist......
 
ik was er niet.........manlief stond op de markt
 
 
 
 

 
 
 
 
Vele blogsters vroegen waar ik was
 
dank voor alle lieve groetjes
 
Dank Anne voor je mooie ingepakte stroopkannetje
 
such a beauty en zo mooi verpakt
 
lief........
 
 
 

 
 
 
 
Dank Fort Lapin - Petra.....en alle anderen van de organisatie.
 
Het was super goed georganiseerd
 
Helemaal top!
 
Volgend jaar weer........?
 
 
(Ha...kom ik misschien ook eens mee ;)
 
 
 

 
 
 
 
A
 
TOUCH
 
OF
 
GREEN
 
 
 
 

 
 
 
 
Het kleine kaartje aan de weckpot is uit de kerst collectie van JDL
 
 
 
 
 
 
 
( The little card is from the collection of JDL_
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
WISHING YOU A FINE NEW WEEK






34 opmerkingen:

saskia zei

helemaal JDL die tak in die glazenpot ,leuk hoor zo met dat kaartje eraan .

ik was er helaas ook niet zondag had graag gegaan ,zou met mijn nicht gaan maar die werd ziek (griep):(
wel erg leuk voor petra dat het zo'n succes was he .
mooie foto's vind die stolp met die eend erg mooi.

een fijne dag grtjs saskia

Thuis bij Tjits zei

wat leuk zo'n enkele kersttak in je glazen pot!
en wat leuk dat de brocante in de kerk zo goed bezocht is, ik las het ook al bij Hannie!

fijne dag!
lieve groet, Tjits

Krek wak wou zei

Kei leuk de dennetak in de weckpot! En een beetje kerst mag al best hoor! Gezellig!
Fijne dag en liefs van Nicole

Hannekie(Sisterly) zei

ik zag je inderdaad niet maar heb nog wel even je man snel gegroet want hij had het megadruk volgens mij...en was dat je zoon? die heeft het ook al in de vingers hoor..erg leuk...het was helemaal super...je pot is ook weer geweldig..leuk idee. en ja hoor het kan al best..leuk kaartje eraan maakt het weer helemaal af.
liefs hannie

Sjoukje zei

Wat een prachtige post, met een vette knipoog naar de kerst... Nu de decembermaand weer dichterbij komt moet ik zeggen dat het bij mij ook alweer begint te kriebelen~! Ik heb genoten...
Fijne dag, groetjes Sjoukje

Irena zei

wat leuk, echt mooi zelf voor de kerst,dit jaar wil ik denk ik kleine kerstboom,of zo iets,veel liefs irena

Joke zei

Leuke post sfeervol en gezellig.

Groetjes Joke.

Mayflower zei

Ja hoor....waar was je nou??? ....had zo gehoopt dat je er zou zijn, dus voor volgend jaar hou ik je er aan hoor. Het was echt een superleuke Fair. Ik heb je manlief en zoon wel gezien maar niet gesproken door alle drukte.
Wat een mooi toefje kerstgroen, ik vraag me af hoe jij aan zo'n mooie Kersttak inclusief wortels kom?
Hier begint het ook al te kriebelen hihi.

Fijne week en een lieve groet, Mea

Anoniem zei

Wat een mooie tak in de fles. Helemaal JdL.
Lees veel enthousiaste verhalen over de fair in Edam. Ben er zelf niet geweest.
Geniet een mooie dag!

Lieve groet,
Gerry

All Seasons zei

Ik ben niet naar de Fair geweest. Tja, soms heb je té veel dingen in 1 weekend. Wij hadden vrienden vanuit Tsjechië op bezoek en elkaar al bijna 5 jaar niet gezien alleen via skype.
Wat leuk dat boompje, helemaal JDL, in je weckpot. Ik denk dat er straks heel wat boompjes langskomen op deze manier in blogland.

Ik wens je een mooie dag
Warme groet,
Patricia


LifeStyle Events zei

Zo'n kerstboompje wil ik ook in mijn vaas...super leuk:)

Liefs,
Sabiha

greet's foto's zei

wat sfeervol,maar heb nog geen zin in kerst,weet niet wat dat is dit jaar voor het eerst,misschien komt het nog,geniet jij maar lekker hoor,het ziet er gezellig uit,dat boompje staat leuk,ga ik ook doen
en wat heb je een lieve pop,schatje hoor.

liefs van GREET

MARIANNE zei

Nee Bonnie dat meen je niet...was het toch jullie kraam...toen ik even snel nadat ik naar het toilet was geweest, de andere kant langs liep zag ik wel Brocante webshop staan...maar omdat het zo druk was ben ik er langs gelopen...terwijl ik wel nog dacht hé...is dat niet van Bonnie en René, maar ik wist helemaal niet dat jullie er ook zouden zijn (misschien ben ik een muts, en heb ik dus gewoon niet goed gekeken wie de deelnemers allemaal waren)...ik nam mijzelf voor om later nog eens langs te gaan om te vragen/kijken...maar moet je eerlijk bekennen dat het steeds druk was, en ik aan het einde van de dag helemaal niet meer wist hoe ik met m'n toen heel zere pootje, nog bij de auto moest komen...en het toen vergeten ben!
En nu lees ik dus dat jullie het toch waren...zo jammer/stom dat ik niet even de tijd heb genomen om te groeten, toen ik van het toilet af kwam!
Omdat jij er niet was voelt het wel iets minder erg (omdat wij natuurlijk altijd bloggen met elkaar)maar toch! hoe kwam het dat je zelf er niet bij was, toch niet ziekig?...of dacht je nou laat ze maar even lekker..die mannen onder elkaar...en ik een rustige zondag...ha,ha!

Lieve groetjes Marianne.

Petra zei

Wat een prachtige foto's, wat een mooi sfeertje!

Groet Petra

Madelief zei

Het ziet er feestelijk uit Bonnie! Je hebt groot gelijk om het nu al gezellig te maken in huis.

Fijne dag!

Madelief x

Kind An Huys zei

Wat een mooie plaatjes weer bij je...zoals altijd...en dat kleine beetje (kerst) groen mag toch best...!!
Bedankt voor je lieve woorden, fijn dat je er blij me bent!
Wat hadden jullie een mooie kraam! Leuk dat je man dat zo samen met je zoon doet, en het een groot succes is geweest! (jammer dat je er zelf niet kon zijn, maar misschien volgend jaar?)
Liefs, Anne.

yvonne zei

Oeps die zijn weer leuk!!!!

Liefs yvonne

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Wat een heerlijk sfeertje weer. Tja, al een beetje richting kerst, maar voor je het weet is het zover, dus...
Ik wens je een heel mooie avond,
Lieve groet,
Mirjam

Ans van Ispelen zei

Erg mooie foto's en heb links en rechts al het een en ander gelezen over Brocante In De Kerk.
Moet erg leuk geweest zijn.

Groetjes Ans

Anita zei

Wát ontzettend leuk die tak in de weckpot !!!!
Euh waar heb je opgescharreld ;-)
Links en rechts erg enthousiaste geluiden gehoord over brocante in de kerk. Zo'n eind vanaf hier.
Een hele fijne avond. Groetjezz lfs mij

Unknown zei

ik zie geen stroopkannetje?? ik zie heuls veel leuks maar dat kannetje houden we dus nog even tegoed...zeg maar ;)

Mag je ooit mee naar de markt? GEzellig samen de stand bemannen....gezellig!!

Liefs,
FF

X

Corine(THUIS) zei

Ja René heb ik ook gezien en ook ik hoopte een glimp van zijn vrouw op te vangen... volgend jaar dus???
LEUK! Houden we een (kleine) blogmeeting bij jullie aan de kraam...huur dan maar een dubbele plek, want er waren heel wat blogdames volgens mij :))

Loraine Living zei

Leuk een beetje ' kerst' in huis, erg stijlvol op deze manier... Ik ben zelf niet geweest in Edam, volgend jaar gaan we allen mee denk ik zo ;)
Lieve groet Diana

Josephine zei

Hahaha, Bonnie zou Bonnie niet zijn, als je niet vooruit zou lopen met een prikje van de feestdagen, hihi.

Maar ik moet zeggen het staat SUPER mooi, en ik ben helemaal verliefd op je mooie oude popje, wat een snoes!!!

Lierfssssssssssssssssss

Het stokpaardje zei

Ik sta hier ook al te popelen om te beginnen met kerstdecoraties. Maar ik moet mij van mezelf nog een beetje inhouden. Al heb ik op de tuintafel ook al een klein boompje in een grote weckpot staan. Voor de herfst ;)
Groetjes Iris

Linda zei

Wat een mooie (beetje kerst achtige) post. Je ziet het her en der al een beetje voorbij komen. Het kerst groen in deze weckpot staat erg mooi.

Jullie hadden een prachtige kraam zondag. Ook ik ben even langs geweest. Het was super ! Er stond veel mooi brocante voor elke smaak.
Ik had Anne(kind an Huys) en Mea (mayflower) gesproken, erg leuk. Dus een blog meeting houden we er voor volgende jaar in bij jullie kraam ;-)))

Fijne week.
Lieve groeten, Linda

La Blomst-Living zei

Ha Bonnie, ik hou er
wel van hoor, van zo'n vleugje kerst. Verheug me al op het gezellige sfeertje. Leuk zo, die combinatie van van alles wat!
Liefs Linda

idémakeriet zei

Ha die Bonnie,
Jij weet het toch allemaal zo mooi op de foto te zetten.
Wat een sfeerjte zet je weer neer, zo heerlijk dat mini kerstboompje, ik zal binnenkort ook aan de graaf gaan.
Ja inderdaad die slingers zijn van stof, zo ontzettend mooi gemaakt en ehlemaal met de hand.
De woorden noel bestaan uit parlemoer knoopjes en aklles is mooi afgewerkt met röde kruissteekjes.
Echt schitterend gewoon. Kijk maar eens in mijn webwinkel voor meer detailfoto´s als je zin hebt.
En ja de prijs is omgerekend ongeveer 34 euro.
He Bonnie ik heb niets meer van je gehoord maar wil je nu graag dat ik dat koeienbord voor je reserveer anders gooi ik hem van het weekend in de verkoop.
Fijne dag toegewenst.
Liefs Gerda

Petra zei

Niets mis mee hoor, beetje kerst in de herfst :-) De voorbereidingen voor de decembermaand vind ik altijd zo heerlijk in de maand november. Prachtige foto`s heb je weer gemaakt.

Lieve groet van Petra

The things I like to do zei

lief hoor!Dat poppetje wat er tussen uit piept!

idémakeriet zei

Ben ik weer even Bonnie,
Je had het mij nog niet geschreven maar dat is geen probleem hoor, nu weet ik het:)
Dan reserveer ik dat koeienbord voor jouw in elk geval en neem die mee naar NL en verstuur hem daar vandaan.
Laat me maar weten of je er nog iets bij hebt gevonden.
Liefs Gerda

Mayflower zei

De boompjes komen bij dat grote Zweedse warenhuis vandaan.3 voor 1 prijs.
Maar hoe kom jij aan dat boompje in het glas?
kijk al uit naar die blogmeeting volgend jaar.
Lieve groet Mea

Anoniem zei

uw foto's zijn zo prachtig
♥doris

Homemade Home zei

Het is net of ik in een JDL tijdschrift zit te kijken.
Super leuk allemaal, en lekker gezellig.
Fijne avond lieve groet Nelly