dinsdag 12 mei 2015

First summer day...

 
 
Onlangs was het dan eindelijk zover
 
de 1e echte zomerdag.
 
Heerlijk buiten eten en koffie drinken.
 
Op en top genieten van het buitenleven.
 
 
 
Recently it was finally the first summer day this year
 
So lovely to eat and drink outside
 
So much to enjoy
 
 
 
 
 

 
 
Het antieke kant boven in de boom filtert net iets het felle zonlicht.
 
 
De dag mag zo lang mogelijk duren
 
 
 
 
 
The day may last forever....
 
 

 
 
 
Dat er nog veel zomerdagen mogen volgen.
 
 
 
 
 
 
 
Hopefully many summerdays may follow
 
 
 
 
 
 
 
FINE EVENING
 
 
 
XXX

21 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het was inderdaad een heerlijke dag! Ik ben gek op deze tijd van het jaar, niets fijner dan buiten leven terwijl de zon uitbundig schijnt. Mooie foto's hoor, heel sfeervol.

Liefs, Ingrid

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Hoi Bonnie,

Dit is nu weer eens heerlijk buiten genieten van het zonnetje en jou foto's maken het allemaal nog vrolijker.

fijne week en lieve groet,

Loes

Zjietje zei

het was idd goed warm en ik heb de middag binnen doorgebracht hahaha
Er zullen nog vele van zulke dagen volgen, geniet ervan

fijne woensdag

lieve groet Brigitte

♥Sanne zei

Ja dat is genieten he! Wat mooi dat antieke kant in een boom. Dat plaatje zou ik wel eens van een afstandje willen zien. En het simpele blauwe glas met de bloemetjes erin vind ik ook heel mooi. Bohemian mooi hoor. Liefs Sanne

Anoniem zei

Ja, hier kan ik heel goed aan wennen...wat was het genieten deze afgelopen dagen! De mei-vakantie liet zich niet zo van zijn beste kant zien, dus nu maar hopen dat de zomervakantie veel goed maakt. Voor mij mag het zo blijven tot zo wat in oktober...november...
Heerlijk sfeertje heb je weten over te brengen. Lov't!!!
Liefs, Peetje

Unknown zei

Volledig met je eens!!!
Kom maar op met die heerlijke zomerse dagen :-)
Genieten met hoofdletter G.
net als jouw foto's weer. Zalig.

liefs, Debby

Marjon zei


Prachtige foto's van onze 1e heerlijke zomerdag. Ik heb er ook van genoten...lieve groet Marjon

Ans van Ispelen zei

Wat een prachtige foto's van de eerste zomerdag.
Heel erg sfeervol.

Groetjes Ans

ineke zei

Laat nu de zomer maar komen
Na zo'n eerste dag willen we meer
Nu nog nagenieten met je mooie foto's

Groet Ineke

Corine(THUIS) zei

Absoluut heerlijk zulke dagen!! Fijne zomer :-)

Mirjam zei

Ja wat is dat toch weer genieten hè, als je van dit soort dagen hebt. Van mij mag het zo blijven tot ver in september... Mooie foto's heb je gemaakt Bonnie... Prachtig met dat kant als zonnefilter...
Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam

Anoniem zei

Het was genieten!
Heerlijk die zonnestralen!
Vandaag doet de zon ook een poging, maar er zitten wel wat wolken dwars!
Prachtig dat kleed in de boom als zonnefilter, ziet er zo sfeervol uit!

Lieve groet,
Gerry

Anneke zei

Ja de eerste heerlijke zonnige dag. Moge er nog velen volgen.
Liefs Anneke

La Blomst-Living zei

Gaaf zeg, ik ben onder de indruk van de sfeer die je hebt neergezet van het buitenleven!
Liefs, Linda

Esther zei

Ben het helemaal met je eens. Wat heb je het prachtig in beeld gebracht.

van alles wat in huis en tuin. zei

Ja hier kan ik ook niet genoeg van krijgen: we aten nog tot 12 uur buiten......genieten hè!
En door jouw foto's wil je het helemaal wel vasthouden: prachtig!

groet Trijnie

Jolanda zei

Ja heerlijk, nog niet te warm en al dat frisse groen! Mooie foto weer, lieve groetjes

It's me zei

Ja het was heerlijk....laat de zomer maar komen hoor...!!...liefs Ria...mooie foto's hoor...!!...x!

Ús hûs ús thús zei

Het was idd heerlijk weer! En door jou mooie foto's kan ik nog even nagenieten. Prachtig dat antieke kant in de boom.
Fijne dag. Groetjes van Aleta

SOBERenSTIJL zei

Mooie zomerse plaatjes I love it!

Groetjes!

Magia da Inês zei

♬♪ه° ·.
Imagens bonitas.

Bom fim de semana!
Beijinhos.

╰╮✿
✿✿ه° ·.