donderdag 13 november 2014

Happy Living...






Happy Living heeft maar met kleine dingen te maken







Happy Living are just the small things in life...









Zo won ik bij het blog Happy Living een prachtige give away



Een cadeau naar mijn hart






I won a give away at Happy Living









Een prachtig stuk zeep met pure ingrediënten







I won this lovely soap with pure ingredients








Met een super mooi natuur stenen zeepbakje






Together with this little plate for the soap



So thanks a lot Debby!
zo lief


 en natuurlijk ook Brigitte van:




XXX





Happy Living is ook:









Vond ze vandaag bij de supermarkt

Hollandse spruitjes






Found these beauties today at our supermarket






in een prachtige tint

Gaan we vanavond van genieten





Don't you like these.....?





Als dat geen Happy Living is........






If that isn't Happy Living......






FIJNE DAG


XXX

26 opmerkingen:

Unknown zei

aaah, wat leuk!!
en wat een prachtige foto's weer!!
heel lief van je, dank!!
Ik zal brigitte even de link van je blog sturen, vindt ze vast helemaal Top :-)

geniet ervan vrouw! Ik ben ook weer helemaal Happy, kon ik wel even gebruiken ;-)

liefs, Debby

Alie zei

Prachtige give-away heb je gewonnen. Past precies bij je, gefeliciteerd!!

Anoniem zei

Het is of het voor je gemaakt is. Heel mooi zeepje, wat zal het lekker ruiken...Dat kun je van spruitjes niet zeggen, na het koken, haha. Zag ze laatst ook liggen, deze paarse variant. Ben dol op spruitjes, maar ik weet niet of deze ook anders smaken. Maar de kleur is wel mooi. En het oog wil ook wat hé.
Geniet van je Give-away!
Liefs, Peetje

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat jij de give away van Debby hebt gewonnen! Gefeliciteerd. Eet smakelijk vanavond, jij overigens liever dan ik met een bord spruiten. Daar gruwel ik al mijn hele leven van hihi.

Liefs, Ingrid

Elisabeth zei

Wat een prachtig cadeautje heb je gewonnen, daar zou ik ook blij van worden.Zo mooi dat zeepje en dat schaaltje past er perfect bij.En die paarse spruitjes zag ik vanmiddag ook ,ik heb de groene maar genomen omdat ik niet weet ode paarse anders smaken.
Lieve groetjes Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Een lieve Give Away.
Het zijn de kleine dingen die het doen.
En ja,ik vind spruitjes ook erg lekker.

Fijn weekend toegewenst
Groetjes Ans

Unknown zei

Wat een heerlijke give-away heb je gewonnen!
Leuk om zo nog extra te bedanken..je hebt het mooi vastgelegd! Liefs Daniëlle

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Een mooie give-away heb je gewonnen, gefeliciteerd hoor, Bonny.

Oh lekker spruitjes, wij hebben ze gisteren gegeten, alleen deze variant heb ik nog niet geproefd.

Wens je alvast een fijn weekend en een lieve groet,

Loes

Esther zei

Wat ziet dat zeepje er prachtig uit. Jammer dat er geen geurblogs bestaan. Deze spruitjes heb ik nog nooit gezien, maar wat zijn ze fotogeniek! Die kleurtjes zijn erg mooi.
Groetjes, Esther

Ger zei

Zeepje ziet er lekker mooi uit zó op het schaaltje en leuk om zoiets te winnen.
Weet wel dat de paarse spruiten er al een poosje zijn maar heb ze nog niet gespot in de winkels,normaal zie ik iets nieuws wel liggen en moet het meteen proberen,dit soort schijnt wat zoeter te smaken dan de groene.
Zodra ik weer wat steviger op mijn benen sta en de deur uit kan zal ik mijn ogen eens goed de kost geven.
Hier zijn we dol op spruiten en ik vind de groene niet bitter smaken en stinken doen ze ook niet zoals ik vaker lees.
Prachtig groen van kleur blijven ze altijd omdat ik er kokend water opgiet wanneer ze in de pan op het gas gaan,doe ik trouwens ook met boontjes en broccoli om de groenten hun frisse groene kleur te laten behouden.

Fijn weekeind,
Ger

lia zei

Leuk dat je de winnares was van het zeepje met schaaltje.
En die spruitjes zien er wel heel lekker uit, hier hebben ze alleen die groene...

La Blomst-Living zei

Bofferd, leuk dat jij de winnares bent van de zeepjes!
En die spruitjes heb ik toevallig gisteren gegeten; ze smaakten heerlijk!
Liefs, Linda

Anita zei

Een Give-Away naar je hart - past zo helemaal bij jou :-)
Prachtige foto's én ook dat is Genieten!
Paarse "spruutjes": k heb ze nog nooit gezien. Lekkerrr ...
Groetjezz lfs mij

Rozen van papier zei

Ja het zijn de kleine dingen, zo waardevol!
De spruitjes ook gekregen? Hihi
groeten Janny

Onder de rieten kap zei

Wat een prachtig cadeau, ik ben ook altijd weg van zulke mooie zeepjes! Die spruiten zijn ook apart, hier hebben ze inderdaad ook alleen maar groene, ik vind deze veel fotogenieker! Groetjes, Yvonne

Home is where the heart is zei

proficiat met je gewonnen give away en hoop dat de spruitjes lekker waren :))
Fijn weekend
lieve groet Brigitte

Madelief zei

Wat een lief cadeautje! Prachtige foto's van de spruitjes. In zulke kleuren heb ik nog nooit gezien.

Fijn weekend!

madelief x

linda zei

Gefeliciteerd met de gewonnen give away!!
Heerlijk spruitjes alleen de kinderen vinden spruitjes wat minder helaas, daarom eet ik ze niet zo vaak. Zal deze eens proberen als ik ze tegenkom misschien dat de smaak iets anders is.
Ik wens je een heel fijn weekend!
Lieve groet Linda

Anoniem zei

Dat stukje mooie zeep verdient een heel mooi plekje om lang naar te kunnen kijken.
En die spruitjes met het rode randje zien er ook heel lekker uit.
Leuk zo'n mooie Give-Away.
Geniet ervan!

Lieve groet,
Gerry

Unknown zei

Wat leuk dat jij de give away van Debby hebt gewonnen. En die paarse spruiten had ik nog niet eerder gezien. Groetjes, Nancy

Housebythewaterhole zei

Mooie en leuke give-away heb je gewonnen,
altijd leuk om iets bij een mede-blogster te winnen
en dan bij jouw in huis te hebben, heeft toch iets
speciaals vind ik...
Je hebt prachtige foto's gezet het is echt genieten
van je posten !
heel fijn weekend
liefs Kathy

Mirjam zei

Hoi Bonnie,
Wat leuk dat jij die zeep gewonnen hebt. Ze zijn prachtig mooi en zullen heerlijk geuren...
En je spruitjes vind ik super. Bijna te mooi om te koken... Wat een prachtige kleuren... nog nooit gezien zo...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Liefs,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Mooie zeep en mooie spruiten, die kunnen samen prima in 1 blogpost :-)

Unknown zei

Heerlijke spruitjes, ik heb ooit een zalig recept ontdekt, met spekjes en creme fraiche. Smullen.

Fijne week, Roelie

by meisje zei

Hartelijk Gefeliciteerd !!! Het is heel mooi, Jij bilderen zijn prachtig, en ik hou van de bilderen met de spruitjes, leuk! Maar niederland te schrijven .... ohoh, ik ben orry ; (
xxxje en liefs, Elke

Huys 50 zei

Mooi hartje, lief............
En die paarse spruitjes passen er wat kleur betreft mooi bij !! zijn die lekker ?? heb ze nog nooit gehad ;-)

ps: mijn andere blog is nu http//huys50.blogspot.com.

Lieve groetjes
Dicky Marie