dinsdag 12 augustus 2014

Wild flowers...









Het mooist is en blijft toch

 een boeket van wilde bloemen








Most of all flowers I love wild flowers

the ones you can find at the sight of the road








Een paar weken geleden plukte ik deze

prachtige bloemen gewoon langs de weg






Some weeks ago I picked these beauties

you cannot imagine that those beauties are just along the road







Er zouden nog veel meer bermranden mogen zijn wat mij betreft




There should be more places like this




LOVE

WILD

FLOWERS











Een paar dagen later was de gehele berm gemaaid.

Hoe zonde...






Some days after picking these....

all the flowers were gone

they mowed the road side........such a shame


FINE EVENING

26 opmerkingen:

Des guirlandes zei

Helemaal mee eens Bonnie. Die wilde bloemen zijn geweldig!
Bij mij achter stonden prachtige papavers in lichtroze en wit. Ik dacht 'als er zaadbollen opzitten ga ik ze afknippen om in eigen tuin te zaaien'. Helaas kwam dezelfde week de maaimachine langs. Stom hè...
Groeten,
Barry

Anoniem zei

Die rode klaprozen laten me steeds aan de prachtige velden in Frankrijk denken. Het is toch mooi dat zoiets dan ook in ons Nederland te zien is. Maar dan moet je er blijkbaar wel snel bij zijn, anders....wroetsj!!!komt de grasmaaier. Bureaucratie contra gezond verstand. Zonde!!
Gelukkig heb jij de foto's nog...en nog wel hélé mooie...
Liefs, Peetje

Marjonel M zei

Ik heb niet zo vaak bloemen op de vaas, maar als ik ze heb dan het liefs ook veld bloemen.

Fijne week!
Liefs, Marjonel

lia zei

Mooi, en maar goed dat je ze nog geplukt had.

Marjon zei


Hallo Bonnie, ik heb gisteren nog even jouw huis bewonderd toen ik in een oude Libelle brocante bladerde....ik dacht he dit is de Bonnie van Bonjade...leuk hoor...
De wilde bloemen zijn zo mooi en ik zag ze in de vakantie ook voorbij komen in bermen en dacht nog, ik ga ze plukken. Is er helaas niet meer van gekomen. Is ook zonde dat alles gemaaid wordt...prachtige composities heb je er van gemaakt en wat mooi in je vitrinekast die oude roze spullen...zo mooi....lieve groet Marjon

Ans van Ispelen zei

Ja,dat zijn toch wel de mooiste bloemen.
Doet me denken aan vroeger,toen ik ze als kond ook plukte.

Groetjes Ans

Corine(THUIS) zei

Prachtig! En gelukkig net op tijd!

Home and Lifestyle zei

Gemaaid? Wat ontztettend jammer! Dit is toch veel te mooi om plat te gooien. Gelukkig had jij al een aantal bloemen thuis op de vaas gezet.

Liefs, Ingrid

Shabby Dollhouse zei

WOW...tolle Bilder...überhaupt das Letzte Foto ist ein Traum!!!!

Liebe Grüße
Sigrid

Anoniem zei

Ja, dat is hier ook gebeurd, alleen maaien ze in gedeelten en dat lijkt ook weer een beetje dom.
Maar je hebt gelijk, die buitenbloemen zijn prachtig. Alleen pluk ik ze op een een of andere manier nooit. Ik fotografeer ze. Ik ben op het ogenblik een fotoboek aan het maken over alle bloemen die ik in de natuur heb gemaakt, dat zijn er bijna honderd en 870 foto's.
Maar je boeket staat er prachtig bij.

Lieve groet,
Gerry

lien zei

Oh wat jammer dat de berm gemaaid werd. Niets mooier dan wilde bloemen!! Gelukkig heb jij ze mooi vastgelegd :)

Bianca zei

Ik vind het ook prachtig. Heb zelf onlangs nog een bos geplukt (blogjek over gemaakt )
Die mooie kleuren.........zo mooi. Ik hou er van.
Groetjes Bianca xx

van alles wat in huis en tuin. zei

Ja....blijft toch het mooiste he. En dan vooral door jou zo mooi in de vaas gezet! Jammer dat die tijd van plukken weer voorbij is!

groet Trijnie

Mirjam zei

Hoi Bonnie,
Ja, dat valt mij ook wel op, zodra er van alles bloeit langs de wegen of fietspaden, komt er zo'n maaimachine langs en is alles in één keer verdwenen... zo jammer vind ik dat dan... Ik zou zeggen doe dat pas als het uitgebloeid is... maar er zal wel een goede reden voor zijn.
Maar jij had in ieder geval nog een heel erg mooi boeket geplukt...
Ik wens je een fijne avond en rest van de week,
Lieve groet,
Mirjam

La Blomst-Living zei

Gelukkig was jij er net op tijd bij en kan je van die prachtige bloemen genieten (en wij ook)! Ik ben weg van je vitrinekast!
Fijne dag, liefs Linda

Judith zei

Was jij mooi net op tijd!

Mooi plaatje zo...

Anoniem zei

Prachtig zijn ze,ze worden inderdaad speciaal gezaaid en je ziet het steeds meer,gelukkig want het is een schitterend gezicht,je kunt er trouwens wel voor bekeurd worden haha,lieve groet Musje.

Madelief zei

Wat een prachtige bossen. Het ziet er geweldig uit Bonnie!

Alvast een fijn weekend toegewenst!

Madelief x

bleudelavandou zei

Geef mij maar die veldbloemen, gewoon prachtig boeket!!

fijn weekend!
liefs
marieke

Alie zei

Prachtige plaatjes, er is zoveel moois, als je het maar wilt zien.

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Een boeket van wilde bloemen, zo mooi.

De stoelen uit je vorige post vind ik helemaal super, Bonnie.

Fijne week en lieve groet,

Loes

Fågel Blå zei

Hello!
So lovely beautiful flowers you show us, I love your photos!
Whish you a nice week
Hugs Kathrine

Anoniem zei

Beautiful flowers, very nice blog. Such amazing photos.

Anneke zei

Als je er oog voor hebt (en dat heb jij) kom je zoveel moois tegen. Prachtig die bermbloemen.
Liefs Anneke

flowersandhome zei

Prachtig! Mijn favoriete soort boeket! Heel mooi op foto vastgelegd.
Lieve groet,
Marian

Kom Achterom zei

Mooi he die bloeiende bermen hier zijn ze ook parken met veldbloemen aan het aanleggen zoo mooi! een paradijs voor kinderen. maar ook voor mij natuurlijk alles vliegt en gonst zo mooi weer wat natuur in de stad!
Fijne week
Yolanda