zaterdag 12 april 2014

Egg time...




Breek de dag

Tik een eitje




Egg time







Wat rozenzout

voor een bloemrijk cachet

beetje tuinkers






Touch of fresh green

Tuinkers (Lepidium sativum) is een plant uit de kruisbloemenfamilie (Brassicaceae). De plant wordt tot 40 cm hoog.
Tuinkers wordt ook wel cressonette, sterrekers of bitterkers genoemd en is afkomstig uit Noord-Afrika. De smaak van tuinkers varieert van pittig tot scherp. Er bestaat een fijne en een grove soort.





BON WEEKEND




37 opmerkingen:

Anoniem zei

Bon weekend for you, too! Love to eat "Kresse".
♥ Ulrike

Housebythewaterhole zei

voor jouw ook een "bon weekend"
héérlijk zo'n eitje …. :-)
en weerom prachtige foto's ..
geniet van het weekend
liefs kathy

Home and Lifestyle zei

Hmmm...heerlijk, een eitje...ben er gek op. Het liefst gekookt. Mooie foto's.

Fijn weekend. Liefs, Ingrid

Hann¥ zei

Wat heb je weer een prachtige foto's gemaakt Bonnie en hmmmm dat eitje kijkt mij aan van Hap mij op hihi...
Rozenzout....kan je dat Gewoon in de supermarkt kopen?
Fijn weekend en liefs, Hanny

All Seasons zei

Dat eitje is voor morgen vroeg, ofwel de zondag morgen. Gezellig ontbijten met z'n allen..
Wat apart, dat rozenzout, ik ken het niet.
Ziet er decoratief uit met heel subtiel wat tuinkers erbij. Beter kan je je dag niet beginnen!!

Geniet van een heerlijk weekend, Bonnie

Liefs
Patricia

Fia zei

Wat heb je dit weer heerlijk gepresenteerd Bonnie....dat kan jij als geen ander..

fijn weekend..
liefs Fia

trudette zei

Mooi en heel stijlvol van eenvoud .
Fijn weekend,
trudette

Anneke zei

Goh ik heb weer even bijgelezen bij je. Ik baal zo ik krijg je gewoon niet op de leeslijst. Ik vind je blog juist zo geweldig. Mooie foto's bonnie
Een fijn weekend liefs Anneke

Ans van Ispelen zei

Eenvoud siert.
Dat zie je nu maar weer.
Echt prachtig.

Ook voor jou een fijn weekend
Groetjes Ans

Indruk zei

Heerlijk tuinkers, staat ook leuk zo in dat eierschaaltje Pascale X

Anoniem zei

Wat schitterend waar het ei in staat,ben vergeten hoe het heet,schitterende foto`s Bonnie,liefs Musje.

Paintings by Louise, Maison Louise zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Paintings by Louise, Maison Louise zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Paintings by Louise, Maison Louise zei

Egg-time.... bij jou ziet er schitterend uit, om op te eten.

Heel fijn weekend en lieve groet,

Loes


Paintings by Louise, Maison Louise zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Paintings by Louise, Maison Louise zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Homemade Home zei

Een ei hoort erbij, fijn weekend.
Lieve groet Nelly

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Sorry Bonnie, ineens zie ik dat mijn reactie 5 x verschijnt en ik krijg ze ook niet weg.

Misschien kan je het zelf verwijderen, in ieder geval 4 maal.

Liefs

Anoniem zei

Wat een sfeervolle foto's met het ei en het ei.
Echt voor een mooi zondags ontbijt.
Rozenzout is bijzonder, daar had ik nog nooit van gehoord.
Had toevallig vandaag een flesje rozenwater in de hand, maar dat is wat anders, Bovendien vond ik het zo chemisch, dat ik het heb laten staan.
Maar zo'n lekker eitje....ja...

Lieve groet,
Gerry

Madelief zei

Een ontzettend leuk idee Bonnie! Je moet er maar op komen!

Jij ook een heel fijn weekend!

Madelief x

Marjon zei


Heerlijk eitje...met Rozenzout??? nog nooit van gehoord....prachtig op foto gezet...en voor jou ook een heel fijn weekend...lieve groet Marjon

Unknown zei

Dat eitje ziet er mooi en smakelijk uit. Fijn weekend.
Groetjes, Nancy

Mijn Stijl zei

Krijg trek....
Nog even wachten voor mijn zondagsontbijtje...ben gek op eieren.

Fijne zondag,
Anita

Unknown zei

Mooie foto,s! Leuk de foto's met de tuinkers.

Fijne zondag, groetjes Anita

lia zei

Heb net weer een heerlijk eitje gegeten.
Wat een mooie foto's heb je gemaakt.

Fijne zondag
Liefs lia

van alles wat in huis en tuin. zei

Nooit geweten dat je een gewoon ei zo mooi op een foto kon krijgen...prachtig!
En....heerlijk zo'n eitje, vooral op de zondagmorgen!

Fijne zondag.

groet Trijnie

Blomkje en Wenje zei

Wat origineel! Dat heb je erg mooi gefotografeerd!

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Anita zei

Hoe een ei zó bijzonder kan zijn. Dat is de kunst ;-) Mooi!
Een hele fijne avond! Groetjezz lfs mij

Anoniem zei

Wat een mooie zilveren eitjes! Ook zo mooi verweerd, prachtig.
En die lepel met ei....hap, zo weg...hmmm, lekker!
Fijne week!
Liefs, Peetje

Janny zei

Hhmmm....ik houd van eieren.
Leuk, ik ga dus zo'n met tuin- of waterkers gevuld eitje op de Paastafel zetten. Staat zo gezellig!
Liefs,
Janny

Bij Guusje Thuis zei

Wat een prachtige 'eitjes', zo mooi verweerd!

Unknown zei

Mmmm ik krijg er helemaal zin in! Mooi op de foto gezet' lieve groet, Jacqueline

Bohemian zei

Happy Easter from the Arizona Desert! What a Clever Idea those tiny little Egg Gardens!

Blessings... Dawn... The Bohemian

sagra zei

Have a really relaxing, sunny and peaceful easterweekend!
Hugs, Sabrina

Magia da Inês zei

✿⊱°•


F░E░L░I░Z

P░Á░S░C░O░A !!!
¸.•°✿✿º°。

MARIANNE zei

Lieve Bonnie!
Dankjewel voor je lieve reactie op mijn post, met mijn man gaat het naar omstandigheden wel goed, we gaan om de paar maanden naar het AVL voor echo, scan, en bloedprikken, en gelukkig ziet het er steeds goed uit (geen uitzaaiingen) en de arts is heel tevreden...dus dat is super natuurlijk! helaas wat zijn geheugen en gedrag betreft zal hij niet meer thuis kunnen wonen, en dat is wel heel erg natuurlijk, maar de kinderen halen hem regelmatig op, om bij hen, of een dagje thuis te kunnen zijn.
Gisteren naar onze oudste geweest om te brunchen, en verjaardag van onze schoonzoon te vieren, heel gezellig, maar eigenlijk is dat wel te druk voor hem.
Mooie foto's ook weer op je blog...dat eitje was vast heel erg lekker, met tuinkers, en rozen zout erop...ik kende het (nog) niet, maar ga er zeker naar op zoek!!
Meisje geniet van deze mooie 2e Paasdag met elkaar!!
Liefs en groetjes van Marianne.

Margriet zei

Lekker zo met tuinkers! Mooie foto's, krijg meteen zin in een eitje ;-)

groetjes, Margriet