vrijdag 20 december 2013

Christmas tree...

 
 
 
Ja ja beetje raar
 
maar ha vond het zelf wel leuk ;)
 
 
 
 
 
 
 
A bit strange maybe
 
but I like it
 
 
 

 
 
 
MY
 
CHRISTMAS
 
TREE
 
 
 

 
 
 
 
A dead one
 
completely brown
 
only with some little candles
 
and some lights
 
 

 
 
IT'S
 
BEGINNING
 
TO
 
LOOK
 
A
 
LOT
 
LIKE
 
CHRISTMAS
 
.....




 
 
 
 
 
Alright
 
my kids
 
think this is a little bit strange ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
By day....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
But I like it a lot
 
for this year
 
 
 
 

 
 
Hope to visit you all
 
before Christmas
 
but if I don't.......
 
 
 
 
MERRY
 
CHRISTMAS
 
TO
 
YOU
 
ALL
 

 

35 opmerkingen:

Ger zei

Oh......Bonnie je bent een vrouw naar mijn ♥!!!
Ook ik vind jou ''kale kerstboom'' fantastisch en helemaal niet raar en ik meen het ook nog eens oprecht(wat ik over het algemeen een beetje probeer te verbloemen in reacties bij de vele kerstbomen die ik de laatste weken tegenkwam op mijn digitale snelweg), je moet maar op het idee komen.
Ik weet dat jij niet van gisteren bent;-)....maar je gaat die kaarsjes niet aansteken hé,zo'n droge boom brand als 'n fakkel.

Wens ook jou en je gezinnetje mooie en sfeervolle Kerstdagen!!!
Liefs,Ger

Mirjam zei

Hoi Bonnie,
Wat grappig en zo helemaal Bonnie, net lekker even anders dan anderen... Haha, ik vind het heel leuk bedacht. Mooi die kaarsjes erin...
Ik wens jou ook alvast heerlijke feestdagen, samen met je gezin. Geniet ervan...
Lieve groet,
Mirjam

Fågel Blå zei

Lovely photos!
Happy Christmas to you to!
Kathrine

Unknown zei

Ik vind het een heel grappig en originele boom, maar ik zie hem toch liever groen hoor. Ik wens je een heel fijn weekend.,groetjes, Nancy

lia zei

Haha Bonnie, wat leuk is dit. Had je die van vorig jaar nog steeds ergens staan, of verkopen ze daar bij jou zulke slechte bomen.
Ik vind het een heel leuk idee, en vind het echt bij jou passen, maar kan me voorstellen dat de kinderen het een beetje raar vinden.
Je hebt in ieder geval geen last van uitvallende naalden.

Hoe dan ook, ik wens jou hele fijne kerstdagen.

La Blomst-Living zei

Hoe verzin je het, het is weer eens wat anders. Heb op de radio eens gehoord dat iemand de kerstboom het hele jaar liet staan en dan krijg je ook zo'n effect. Leuk!
Fijne Kerst!
Groetjes, Linda

Huis in de Provence zei

Super cool Bonnie, past volgens mij heel goed in jullie huis!! Jij ook fijne dagen!
Lieve gr. Mirjam
By the way: is m'n pakketje al gekomen?

Joke zei

Heel grappig en je boom valt niet meer uit .

Groetjes Joke.

van alles wat in huis en tuin. zei

Ha Bonnie, dat is een apart idee!
Het is denk ik wel even wennen maar je hebt gelukkig geen afvallende naalden en dus geen ergenissen!
Toch zie ik liever een echte kerstboom, hoewel ik hier in het tuincentrum ook al alleen de stronk met afgeknipte takken zag. De prijs: 14,50!
Leuk aangekleed hoor! Dus hebben mijn dochter en ik al bedacht dat we de kerstbomen van de hele buurt bij ons laten inleveren: gaan we vlg. jaar er een handeltje van maken.
Alleen nog zien waar we ze zolang laten haha.
Fijne feestdagen gewenst.

groet Trijnie

Ans van Ispelen zei

Ik vind het erg mooi,hoor.
Heel orgineel en bijzonder.
En de sfeer is er echt niet minder om.

Ook ik wens je hele fijne kerstdagen toe.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Je boom is helemaal leuk, wel apart maar ook heel origineel. Ik hoef er thuis niet mee aan te komen, ze vinden mijn activiteiten soms al verontrustend genoeg ;-).

Ik wens jou ook hele fijne feestdagen toe.

Liefs, Ingrid

All Seasons zei

De Kerstboom, tja, die past toch keer op keer precies bij de persoon zelf. Zo ook jouw boom, Bonnie, het past helemaal in jouw plaatje. En ik moet je eerlijk bekennen, het heeft iets!
Ook hier echte kaarsje in de boom en ze zeggen me iedere keer weer hier, je gaat ze toch niet echt aan steken hè. Nee, ik heb ook nog een kleine streng lichtjes door de boom gekronkeld.
Prachtige plaatjes heb je ervan gemaakt!

Ik wens jullie hele mooie dagen, geniet van de warmte, de sfeer én elkaar. En laatste is nog wel het belangrijkst!!

Ik stuur je een warme groet
Liefs,
Patricia

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Prachtige boom! Helemaal NIET raar, staat heel warm zo! Ik zoek nog steeds 2 dode bomen die ik op haar kop bij de voordeur wil zetten en dan met lichtjes erin, waarschijnlijk wordt dan onze voordeur-kerstboom van volgend jaar!
Geniet er lekker van!
Wens je fijne feestdagen en een goed 2014.

Lieve-Groetjes, Verie

Anoniem zei

Ik vind de kerstboom supergaaf,toen ik nog een echte boom had en als die dan uit huis ging en al zijn naalden vielen uit,vond ik de boom ook nog steeds mooi,wat minder was dat mijn stofzuiger ontplofte omdat ik dacht dat ik dat gewoon allemaal op kon zuigen,jaja dat was mijn 1e kerst op mijn zelf haha,gave foto`s heb je ervan gemaakt,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

Unknown zei

Van wat ik al van je interieur gezien heb, vind ik deze boom heel goed bij je passen...ik vind het eigenlijk wel heel goed bedacht....en je hebt zeker een unieke boom.
Maar voorzichtig met de kaarsjes hoor...we willen wel blijven genieten van je mooie spulletjes.
Ik wens jou en je gezin hele fijne Kerstdagen, en al goeds voor 2014.
Fijn Weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

ineke zei

Leuk idee
Je moet het maar durven
Ik wens jouw en je gezin hele mooie gezellig kerstdagen en alvast een goed 2014

Groet Ineke

Madelief zei

Ik vind het ook wel iets hebben Bonny! Voor jou en je gezin ook hele gezellige feestdagen!

Madelief x

Anoniem zei

Kijk, dit is weer eens een heel ander alternatief. Heb je hem van vorig jaar dood laten gaan en nu gestript!
De klusterverlichting erin is prachtig! Als je de gewone kaarsjes maar niet aansteekt.
Een mooi weekend!

Liefs, Gerry

Josephine zei

Hahaha Bonnie, wat ben je toch een heerlijk maf wiefke, ik vind het helemaal TOP!!!

Je ziet nu juist zo prachtig het
silhouet van de boom, net als de bomen nu buiten. En als de lichtjes aan zijn geeft dat een prachtige tekening op de muur.

En geen gezeur met vallende naalden die aan je blote voetjes blijven plakken......

Geniet van heerlijke dagen lieverd,

Liefs,
Josephine

Ús hûs ús thús zei

Wow super! Wat een ontzettend originele kerstboom! Ik kan de reactie van je kinderen al helemaal voor me zien. Mijn dochter zou precies hetzelfde reageren hi hi.
Ik wens jullie hele fijne feestdagen!
Groetjes van Aleta

Jolanda zei

Een echte Bonnieboom! Super, al zou ik er hier niet mee aan hoeven te komen...maar mooi met de kaarsen. Hele fijne dagen en lieve kerstgroetjes

hokje zei

Wat een geweldige boom ;) Nog even en die van mij ziet er hetzelfde uit... onze boom houdt blijkbaar niet van vloerverwarming...

Fijne feestdagen gewenst en voor 2014 veel geluk en gezondheid.

Liefs, Miranda

Linda zei

Gewoon in zijn eenvoud prachtig. Het is misschien niet een doorsnee idee, maar het staat vast heel mooi in jullie brocante huis. Daar komt het mooi uit.
Hele fijne feestdagen gewenst, lekker genieten met en van elkaar.
Lieve kerstgroeten van Linda

Esther zei

Geweldig. Je kondigde al aan dat je op zoek was naar een 'armetierige' boom, maar dit had ik niet verwacht. Heel bijzonder, en toch werkt het. Groetjes, Esther

Anoniem zei

Deze 'zielige' boom heeft anders wel een heel mooi plekje bij je thuis gekregen! Qua kleur past ie helemaal bij jou. Het heeft wel wat, zo op het einde van het jaar: het jaar is op, zoals ook de boom. En toch wordt ie nog even in het zonnetje (lichtjes)gezet.
Ik wens je hele mooie kerstdagen en een liefdevol 2014!
Liefs, Peetje

het moonhuis zei

Hartstikke leuk, ik hou van bomen die anders zijn!!
Fijne feestdagen!!

Liefs Monica

Jeanette zei

Een bijzondere keuze maar juist daardoor ook weer leuk.
Ik wens jou en je gezin hele fijne dagen een een goed 2014.

Groet,
Jeanette

Unknown zei

Wat geweldig, jij hebt deze boom nog een kans gegevens om te stralen, heel mooi gedaan!
Gezellige kerstdagen,
groetjes, Vanessa

Irena zei

ja erg origineel,en zo kan het ook,minimalistisch en past perfect bij crisis tijd,geweldig,groet en veel liefs irena

G-STYLE zei

Het is eens een keer wat anders , ik vind hem wel leuk hoor !
De kinderen mogen volgend jaar vast weer een met blaadjes of hebben ze dat nog niet bedongen ?

Ik wens je alvast hele gezellige feestdagen toe en voor 2014 niets dan goeds !

Liefs Gea

Unknown zei

Dat is echt nog eens een andere boom. Leuk zo'n kale boom en ook grappig.

Fijne feestdagen, Roelie

Jolanda zei

Hello,

fijne dagen!!
Geniet van de mensen om je heen wie je lief hebt!!

Lieve groet,

jolanda

Des guirlandes zei

Geweldig Bonnie, zo'n dooie boom. Hij doet het op de foto zeer goed, tsjonge wat een mooie foto's. Ik denk ook dat hij op de foto mooier is dan in het echt. Ze zouden hier toch heel raar op hun neus kijken als ik met zo'n boom kwam aanzetten.
Ik wil je fijne kerstdagen toewensen. Geniet van je gezin en familie.
Groeten,
Barry

Mayflower zei

Geweldig....zo mooi. Het is dat ik er hier thuis niet mee aan hoef te komen, maar anders....
Ik wens jou en je gezin ook hele fijne feestdagen toe en een in alle opzichten gelukkig nieuwjaar.

Liefs, Mea

It Is The way of life zei

Kijk zo kan het ook , scheelt je weer een hoop werk met aftuigen jij hebt geen last van naalden !
Leuk hoor !
Fijne feestdagen en alle goeds voor 2014 !
Liefs Ida