donderdag 14 februari 2013

Happy Valentines Day...

 
 
 
 
 
 
Ik trakteer vandaag
 
omdat jullie mijn Valentijn zijn
 
 
 
The treat is on me today
 
because of Valentines day
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Altijd lieve reacties
 
net een warm bad
 
 
 
 
 
 
Always your lovely words
 
 
like a warm bath to me
 
 
 
 

 
 
 
SO
 
YOU
 
ARE
 
MY
 
VALENTINE
 
TODAY
 
...



 
 
 
 
ALLEEN LIEFDE MAAKT
 
HET LEVEN LEEFBAAR
 

(Cicero, Romeins redenaar en filosoof)

 
 
 
 
 
Only love makes
 
life worthwhile
 
 
 
 
 
 
 

30 opmerkingen:

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Dankjewel! Jij ook een hele fijne avond nog toegewenst! Lieve-groetjes, Verie

Mirjam zei

Hoi Bonnie,
Dit is de beste manier om Valentijnsdag te vieren, met van die heerlijke chocolade... haha... super hoor...
Ik wens jou ook een heelijke dag,
Lieve groet,
Mirjam

Anita zei

Waa-acht ... ik zet er even een bakkie bij :-)
Mmm heerlijk die chocolade!
Happy Valentine Bonnie
en natuurlijk een hele gezellige avond.
Groetjezz lfs mij

Linda zei

Ahhh wat lief Bonnie en wat een heerlijke chocolaatjes, Zien er goed uit! Ik neem er lekker hmmm ...

Fijne Valentine voor jou ook.
Lieve groetjes, Linda

Ans van Ispelen zei

Oh,wat lief ...dat hartje.
Dankjewel.

Liefs Ans

Jade zei

HAPPY VALENTINE, my dear friend........enjoy this wonderful day!!!!

Hugs Jade

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

yummie daar pik ik er 1 van mee hahahha ziet er heerlijk uit ...fijn weekend vast ...lieve groet rosita

Geartsje zei

Jij ook een happy Valentine.
En een hele gezellige avond.
Groetjes, Geartsje

Krek wak wou zei

Love is all we need.....fijne Valentijnsavond!
X Nicole

my way of living zei

Jij ook nog een fijne valentijn avond.

gr. anita

trudette zei

dank je wel ,
jij ook een fijne Valentijn !

groetjes trudette

Pierelantijntjes zei

Lekker Bonnie!
fijne valentijn,
liefs Ester

What's in a day zei

Dank je wel..ik leg even een bonbon weg voor straks bij de thee:)

Lieve groetjes,
Eefie

Liefde voor kransen ♡ zei

Mmmm dat ziet er heerlijk uit! Voor jou ook een hele fijne valentijn Xx

Barbara zei

Dank je wel, wat een heerlijke verwennerij. Ik ga ervan genieten.

Lieve groet,
B.

Alie zei

Hoi, hoi, ik las je reactie op de blog van Martine over kalkverf op ruwe muren. Neem eens een kijkje op m'n blog, daar heb ik pas een post op geplaatst. Wij hebben ook overal ruwe muren, in de kamer heb ik em vlak laten maken voor de kalkverf, maar in onze keuken heb ik het een paar weken geleden gewoon geprobeerd. En het is eigenlijk best gaaf geworden. Groetjes Alie

La Blomst-Living zei

Mmmm, lekker zeg...dank je wel! Nog een fijne avond verder,
liefs Linda

All Seasons zei

Deze neem ik graag van je aan!
Dankjewel..

Happy Valentine's day, ook voor jou, Bonnie

Liefs,



Huis in de Provence zei

Prachtige foto's!! Jij ook een fijne Valentijnsavond :-)
Lieve gr. Mirjam

Madelief zei

De lollies zien er heerlijk uit! Jij ook een fijne Valentijnsavond toegewenst Bonnie!

Madelief x

Anoniem zei

Nog een gezellige Valentijnsavond!

Lieve groet,
Gerry

House of Seasons zei

Lief!!! En ik denk dat de bonbons al wel op zijn.......Liefs LIA

Het stokpaardje zei

O heerlijk chocolade.
Groetjes Iris

Marjonel M zei

Heerlijk, daar hou ik wel van.
Groetjes, Marjonel

lia zei

Nou, dat vind ik nu leuk....
En een heerlijke verwennerij.

Liefs Lia

idémakeriet zei

Ik hoop dat iemand je hart vandaag heeft warm gemaakt en dat je hebt genoten van deze dag.
Ik ben ontzettend verwend door mijn kinderen, zo´n warm gevoel dat in je hele lijf gaat zitten:)
Liefs Gerda

Anneke zei

ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad en zijn de bon bons al op? ha,ha.
als je maar genoten hebt.
groetjes An

Sylvia zei

Mmm, heerlijk, dankjewel Bonnie !
Hoop dat je een fijne dag had vandaag,
Sylvia

hokje zei

Lekker! Ga snel een kopje thee zetten ;)

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Ús hûs ús thús zei

Hallo Bonnie,
Ik zag je huis in de JDL. Prachtig hoor!. Ben zo ook op je blog terechtgekomen. Wat een mooie sfeer heb je op je blog. Ik vind het net één groot JDL magazine met al die mooie foto's. Ik heb natuurlijk ook in kijkje in je webshop genomen. Jullie verkopen prachtige spulletjes!
Ik ga je graag volgen.
Groetjes van Aleta