donderdag 15 december 2011

Old Christmas balls.....




Ben helemaal dol op oude kerstballen
spaar ze al jaren maar ze zijn tegenwoordig steeds moeilijker te vinden


Love old Christmas balls
I already collect them for years now
but nowadays they are hard to find






Wat niet meer in de boom past
mag in deze grote schaal


The balls that don't fitt in my tree anymore
they may lay in this large bowl









Want ik vind het zo zonde als ze in de koffer blijven


TO ENJOY







Zo kunnen we er toch heerlijk van genieten.....







LOVE FOR OLD CHRISTMAS DECORATION










41 opmerkingen:

Susan zei

Prachtig! Het is net een schaal vol met heerlijke "snoepjes"! Geniet er van!!

Gr. Susan.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtigggg heb ze ook, allemaal zilveren in me boom en een enkele gekleurde in een schaal .... mijn voorkeur ligt toch bij zilveren ...heb die gekleurde ooit gehad van een cliente waar ik werkte dus die zijn me wel dierbaar .....prachtige foto's heb je weer gemaakt maar jou post is altijd super mooi en geniet elke keer weer ...fijn weekend lieve groet rosita

Ger zei

Niks leuker dan de oude Kerstballen en ornamentjes uit de vergeelde kartonnen vakjesdoosjes pakken en met zachte hand het vloeipapier er af rollen....

Alleen dát al......... is een feest opzich!:-)

Jij hebt ook al een hele verzameling die mooi ligt te wezen,en mijn aandacht gaat in het bijzonder uit naar dat lieve koppie wat tussen het andere fraais ligt.

Weet je wat ik nou zo jammer vind...
sinds de foto's op een andere manier openen dat ik ze niet meer kan inzoomen,of snap ik niet hoe dat werkt?

Doe de lichtjes maar aan want het is weer een donkere(en natte)dag voor Kerst.

Lieve groeten,Ger

Pauline zei

Jij hebt echt een schitterende verzameling! Al de zoete kleurtjes en glittertjes. En wat heb je de eerste foto prachtig bewerkt.
Liefs, Pauline

Huys 50 zei

Mooi Bonnie !!!
Ik heb nog een enorme doos vol echte oude ballen en op zolder er zit nog Kerstversiering in van het eerste uur zeg maar..superoud.
Ik heb het niet liggen of hangen want het zijn wel hele vreemde kleuren,wel mooi hoor maar het past hier echt niet.
Ik kijk wel even naar jou mooie schaal ok..

Groetjes
Dicky Marie

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat mooi al die verschillende kleurtjes in een schaal, dit is zo heerlijk genieten van je prachtige spulletjes.

Ik heb op zolder nog oud roze ballen, misschien ga ik daar nog wat mee doen.

Lieve groet,

Loes

hokje zei

Dat is inderdaad jammer om een koffer te laten zitten! Wat een prachtige verzameling, ik zie heel veel mooie exemplaren er tussen zitten. Wat heb je je foto's mooi bewerkt, zou ik mogen vragen hoe je dit gedaan hebt...

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Sylvia zei

Ik zie ze ook zo graag die oude kerstballen, Bonnie, jij hebt al een prachtige verzameling !
Mooi je foto's, ik hoop dat het gelukt is met de 12Days texturen ...
Groetjes,
Sylvia

Mayflower zei

Ik vind ze ook zo mooi en je heb groot gelijk om de overige in een schaal te doen, want zoiets moois mag gezien worden Bonnie.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Sjoukje zei

Wat een prachtige verzameling, inderdaad zonde om de rest niet te gebruiken. Veel te mooi~!
Jij hebt ookal zo'n mooi actergrondmuziekje op je blog, ik krijg dat maar niet voor elkaar,grrr
Zou je mij willen vertellen hoe je dat hebt gedaan? Het is zo gezellig, lekker sneupen met een muziekje op de achtergrond....
Genoten van je post. Fijne dag~!
Groetjes Sjoukje

Carolyn zei

That is a beautiful collection of them!

Carolyn

http://truutske.blogspot.com zei

Wat een vrolijke kerstballen...zo mooi!!!
Staat geweldig in de schaal zo kun je er dubbel van genieten.
Fijne dag, Trudie.

Rozmeen zei

Prachtige ballen..stuk voor stuk oude schatten. Zo mooi in een schaal..

Liefs,

Rozmeen

Home and Lifestyle zei

Een goed idee om ze in een schaal te leggen...dat verdient tenslotte wel een ereplaatsje in huis!

Lieve groet, Ingrid

Karin zei

Gelijk heb je, uit de koffer met die ballen! Kerst is per slot van rekening een feest van overdaad ;) Mooi zijn ze.

Yvonne - Frl. Klein zei

Du hast wunderschöne Weihnachtskugeln!!!!!
Viele liebe Grüße
Yvonne

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Ja wat zijn ze mooi hè? Ik ben duidelijk al te laat om ze nog te kopen, vind ze niet meer ergens, volgend jaar maar veel eerder gaan kijken bij de diverse webwinkels...
Dit is weer echt genieten hoor.
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Krek wak wou zei

Wauw wat heb je toch een mooie verzameling oude kerstballen....geweldig mooi in de schaal! Daar kun je best zuinig op zijn!
Groetjes van Nicole

Maaike zei

Prachtige verzameling oude kerstballen!

Groeten Maaike

wonen met brocante zei

Ik vind ze echt prachtig! Een keer een hele bonte boom met oude gekleurde ballen zou ik ook wel een keer willen. maar dat wordt dan een iets te dure boom voor 1 keer. Dus ik houd het maar bij zilver. Laat je je boom ook nog een keer zien? Groetjes Peggy

Thuis bij Tjits zei

prachtig een schaal vol oude kerstballen! ze worden steeds schaarser maar ook steeds duurder zelfs bij de kringloop!

fijne avond!
lieve groet van Tjits

Anoniem zei

Ik vind ze ook super,ik heb dan zilver,maar sta wel stil bij de gekleurde en denk dat ik er ook wat gaat sparen,ik heb het kleine zinken flessenrek al vol hangen en ben nu bezig met de grote die ik bij jullie kocht,een boom durf ik nog niet met de kitten,ik vind je foto`s schitterend en kunnen zo in een blad,trouwens vind ik van al je foto`s,echt genieten,fijne avond,liefs Musje.

lia zei

Ze zijn idd wel heel mooi Bonnie.
En ook wel zonde om ze in de doos te laten liggen. Ik heb nog een doos vol oude op zolder liggen, af en toe gebruik ik ze nog weleens. Sommige van mijn moeder en andere ooit gekocht op een markt en in combinatie met mijn eerst gekochte (alweer 31 jr) ballen ook heel mooi.
Maar ja, ik heb nu geen boom dus ook geen ballen nodig haha...

Liefs Lia

Ingrid zei

wat een prachtige post Bonnie,ben stilletjes een beetje jaloers op je mooie oude kerstbollen......veel liefs

Michelle zei

Je hebt er echt geweldig mooie kerstballen bij, bij die oudjes...je vind ze helaas erg moeilijk en zijn soms ook erg duur...prachtige foto's weer van jou!

Lieve groetjes Michelle

Marjon zei

Wat een prachtige kerstballen en al die kleuren zo leuk......fijne avond en groetjes Marjon

Nana zei

Oh, such lovely Christmas ornaments! I have only few old balls, the rest I had as a child was lost. Vintage balls and ornaments are simply charming :) Hugs.

lien zei

Mooi die oude ballen en wat een leuk idee ze in een schaal te leggen! Liefs Carolien

Antonia zei

Supermooi deze oude kerstversiering Bonnie, echt juweeltjes! Ze zijn inderdaad schaars, wees er maar zuinig op. Warme dagen gewenst, lieve groetjes Anja

Het stokpaardje zei

Prachtig jouw verzameling. ik herken er zelfs een paar. Mijn oude ballen komen echter niet in de boom. De kerstbomen van ons hebben af en toe een eigenwil. Zo zonde om dan oude ballen tussen de scherven te zien liggen.
Groetjes Iris

Lorraine Young Pottery zei

The look so good in that bowl!

Hugs Lorraine

gerrie zei

Mooie kleurtjes hebben die oude ballen,prachtig!
groetjes gerrie.

Joke zei

Mooi hoor!!
Dat herinnerd me aan thuis
die schaal met ballen!!
Een fijn weekend
liefs Joke

Fluitenkruid zei

Die oudjes zijn zo mooi, mijn ouders hebben deze gewoon nog in de boom hangen, zo leuk!
Lieve groetjes

Le Style zei

Wat een schitterende foto's!
Vooral die eerste vind ik zo mooi.
Wat een Geweldige verzameling.
Verdiend een ere plaatsje in zo'n mooie schaal.....
Fijn weekend!

Lieve groet

Le Patiné zei

Bedankt, dat je mij ook komt volgen. Ik was trouwens al een tijdje op zoek hoe dat werkte met die achtergrond muziek. En nu zag ik bij jouw een app. Dus ik hoop dat je het niet erg vind maar heb het gekopieerd. Ik vind dat je erg mooie foto's op je blog hebt staan. En zal zeker vaker komen kijken.

Margot zei

Prachtige ballen...hoe ouder, hoe mooier...haha...
En je muziek???... HEERLIJK...heb net de cd voor mezelf gekocht...voor als de kerstman mij over slaat...hohoho...
Kerstknuf, Margot

Yvonne zei

Heb een beetje sijt....
Al mijn oude ballen verkocht....
2 heb ik er nog, die hadden mijn ouders aangeschaft in mijn geboortejaar.
Die gaan dus niet weg!

Maar als jij nog zo'n grote schaal met oude ballen over heb, dan zit jouw boom dus bomvol met oude exemplaren.
Dat is een luxe probleem die je mooi opgelost hebt met deze schaal.


gezellig hoor....
gr yvonne

Elly's kleine idylle zei

Wat heb jij een prachtige verzammeling oude kerstballen....en wat zijn de kleuren mooi !!!die horen absoluut niet in een koffer hoor, maar zo in een schaal lijkt het toch super mooi....
Lieve groet....Elly.

Zwergenwelt zei

liebe Bonnie, vielen lieben Dank für deinen lieben kommentar.
deine alten Christbaumkugeln finde ich wunderschön!!
so nostalgisch!
Herzliche Grüße, cornelia

Anita zei

Oh wát een mooie verzameling oude kerstballen. Wat hangt er dan wel niet allemaal in de boom ;-) Al die kleuren toch wel ontzettend warm met kerst !!!!!
Groetjezz lfs mij