donderdag 14 april 2011

Preview Jeanne d`Arc Living.....


Misschien nog druk aan het lezen in nummer: 3 van Jeanne d`Arc Living
Komt nr: 4 al even voorbij....
Alleen de omslag vind ik altijd al een feestje om te zien

A preview from the 4th issue of Jeanne d`Arc Living


Weer heerlijk om je op te verheugen......

To look forward to......


Prachtige sfeer beelden
Heerlijke inspiratie

Love those impressions.....


Kortom: Je mag 'm niet missen.
Nu alvast te bestellen....straks vliegensvlug bij je thuis......

(bij bestelling gratis attentie)
uitgifte datum: 20 mei




Je zou de weken al willen aftellen......

38 opmerkingen:

Miss M zei

Jeetje, wat een schitterende foto's!! Vooral al dat zink met die witte bloemen en dan dat weilandje als achtergrond! Hoe inspirerend... dankjewel Bonnie :-)

Misschien neem ik deze magazine ook weer eens...

Fijne avond, groetjes, Marjolijn.

Unknown zei

heeeeej die voorkant komt me wel HEEL bekend voor!!!!:)
Heb je drie al uit dan? Verslonden, verkreukelt en smoezelig.......of toch aaien aaien???

Liefs,

FF

Theemuts Rommelhoekje. zei

Ik verheug me er nu op !
Ziet er weer goed uit.

bedankt !!

groetjes Romkje.

bikim zei

so many inspiring ideas!
happy eve!
Rosa

Home and Lifestyle zei

Oei, ik loop achter...heb nr. 3 nog niet eens gelezen, maar je hebt helemaal gelijk...dit ziet er weer veelbelovend uit!

Lieve groet, Ingrid

wonen met brocante zei

Dat ziet er weer prachtig uit. Maar ik loop nog achter met lezen. Groetjes Peggy

Stina zei

dat ziet er idd weer goed uit en wat een mooi groot boeket,

liefs
Stina

Ingrid zei

ik denk weeer en prachtig exemplaar.....fijne avond nog Bonnie...

Unknown zei

...b-e-a-u-t-i-f-u-l!!
I can't wait:)

xo, Rosemary

Gerreke zei

Prachtig hé die grote bos bloemen in die kan. Echt genieten. Leuk voor een grote tuintafel!

Mayflower zei

Wow.....dit ziet er weer prachtig uit, ik kan het bijna niet afwachten, ik ben helemaal weg van dit blad.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Janny zei

Wat is dat fantastisch mooi
echt helemaal super dat word echt genieten
Heel fijn weekend
Groetjes Janny

puur wit zei

hoi wat een prachtige foto's en die kleurtjes wow
super
gr sandra

Petra zei

Ik geloof dat ik ook achter loop.. ik heb nummer drie niet eens gezien...maar geloof dat ik nummer vier mooier ga vinden! Wat een prachtige foto`s!

Groetjes van Petra

All Seasons zei

Oooh, dit nodigt echt uit om 'm te bestellen, wat een prachtige voorkant...
Fijne avond
Liefs,
Patricia

G-STYLE zei

Hoi Bonnie,

heb al even niet gereageerd maar lees je prachtige posten wel weer bij hoor , veel te mooi om te missen allemaal....

Deze JDL ziet er wel weer leuk uit zeg , ik vond het ook een tijdje te veel van hetzelfde .
Die verzameling zink op dat grind is werkelijk
prachtig he ..!

Goh, ik hoop straks echt een keer bij je te komen .
Ga kijken wanneer ik een paar dagen vrij ben EN de auto heb .

Nou , ik wens je nog een fijne avond
lieve groet Gea

Sanne zei

Hej Bonnie,

everything looks soo beautiful....I think i will buyyy this issue...Thanks for tha pict,

best wishes,
Sanne

Madelief zei

Hoi Bonnie,

Alleen de boeketten zijn al fantastisch!!!

Een gezellige avond & lieve groet,

Madelief x

Josephine zei

Wat een heerlijke beelden zeg, en dat pastel boeket, SCHITTEREND!!!
Op dat bed zou ik ook wel even een aantal uurtjes heerklijk willen dromen en genieten...

Het blijven prachtige bladen...

Liefs

Anoniem zei

Zooo wat gaaf weer,yes zulke boeketten kan ik in de toekomst ook maken uit eigen tuintje,nu maar geduldig wachten tot de JDL uitkomt,ik wens je vast een fijn weekend,zie dat ik een post gemist heb,dus ga even kijken,liefs Joke.

It's me zei

Tja.....helemaal snappen doe ik dit niet ??......maar.....hij is superr mooi weer.......!!...dat word weer genieten duurt nog wel lang hoor !!!.....Groetjes Ria....xxx..

Alexandra zei

Jeetje, ik ben al zo'n buitenmens en gek op plantjes en tuinieren.
Ik word van deze uitgaven wel heel hebberig
Wat een mooie foto's.

Lieve groetjes, Alexandra.

What's in a day zei

Je bent nog druk in de ene en dan...daar ligt de nieuwe al bijna weer...maar zo mooi!!!

Lieve groet.

Thuis bij Tjits zei

ik ben helemaal verliefd op de mooie plaatjes:)) deze keer dan toch maar weer bestellen hihi..

lieve groetjes, Tjits

Karin zei

Ik ga voor zink, veel zink. Een leuke klus om de boel eens bij elkaar te zoeken en wellicht nog een aankoop van het een of ander.

angie zei

deres blomst dekoration er smukt! Regards

ihre blumendekoration ist wunderschön! viele grüße

Fluitenkruid zei

Dat zijn prachtige foto's, ook weer een groen reportage zo te zien!

Siljo zei

Heerlijk he volgens mij
denken er meer mensen zo !!
Een zonnig weekend
groetjes Joke

Marga zei

Hallo Bonnie.
Je laat ons erg mooie beelden zien. Kun je wel een hele poos naar turen.
Fijn weekend.
Groetjes Marga

little sweet things zei

Dat beloofd weer heel wat moois.
Ik heb de laatste nog niet uit hoor! telkens als ik begin met lezen droom ik weg boven de foto's en bedenk ik hoe al die mooie spullen in mijn huis zal staan.
Tja zo schiet het niet op he.

Fijn weekend en groetjes, Sas

Jeanette zei

Wat een prachtig exemplaar weer.

Groet,
Jeanette

Unknown zei

KAN HAAST NIET WACHTEN!!!!
hij ziet er weer geweldig uit.
heel fijn en vooral zonnig weekend,
groetjes Anneke.

Marjan zei

Oh dat ziet er weer mooi uit. Ik koop de JDL af en toe en de exemplaren die ik heb blader ik steeds weer opnieuw door. Prachtige foto's.
Fijn weekend nog,
Juul

butiksofie zei

Hi my dear, thanks for the preview! The second picture is amazing! Hughs Anja

Antonia zei

Heb net deze week mijn zinken gieters weer tevoorschijn gehaald. Prachtig zo met het grind, alleen zo'n uitzicht heb ik niet hoor :-( Kan bijna niet wachten op deze nieuwe uitgave! Hele fijne week gewenst, groetjes Anja

alma zei

Wat een prachtige sfeerbeelden. Ik krijg helemaal zin in de zomer! Mooi hoor!

Lieve groet
Alma

Yvonne zei

Prachtig, ik kijk er al weer naar uit, lekker genietend in de tuin, je favoriete blad lezen en bekijken mmmm
groetjes Yvon

Marga zei

Hallo Bonnie.
Dat zijn erg leuke plaatjes.
Ik geniet er van om al dat moois te zien.
Fijne week.
Groetjes Marga