donderdag 9 september 2010

Jul......



Ik hoor jullie denken.....is ze nu helemaal!!!!

Eerst drukt ze ons zo de herfst in en nu dit...........

You must think that I am nuts.........only in the beginning of autumn.....


Maar dit moet ik even met jullie delen.......

In 2008 verschenen in boekvorm en nu wegens succes herhaald:

SPECIAL CHRISTMAS EDITION

Het leuke: nu in gewone magazine variant, wel zo handig want dit pak je toch veel sneller.

Nog leuker: ook gewoon de prijs van een magazine
Altijd goed in de dure maanden voor kerst.

En nog leuker: deze keer ook in het Engels, leest toch wel zo makkelijk
***

I have to share this one with you all

Jeanne d`Arc Living reprinted this lovely book from 2008 now in magazine edition.

Also for the special price of a magazine.
***
(pssst.....zien jullie de kerstboom staan in de Dolly tub..?)





EEN WANNA-HAVE VOOR ONDER DE KERSTBOOM
A WANNA-HAVE FOR UNDER YOUR CHRISTMAS TREE




Een must-have voor de ware liefhebber van Jeanne d`Arc Living style.


Een boek vol met alleen maar kerst ideeën. Om je huis helemaal in de sfeer VAN te brengen.


Nu al te reserveren/bestellen: http://www.brocantewebshop.nl/

Uitgiftedatum: 28 Oktober

Bestel je hem met het 'gewone' magazine wat tegen die tijd ook weer uitkomt dan betaal je niets extra's aan verzendkosten......altijd leuk!



You can now order/reserve this special editon in our shop:

http://www.brocantewebshop.nl/






Mocht je dit allemaal ietwat te bont worden.....
Nog even een aanblik van mijn herfstboeketje

Prachtig zo voor een oude verweerde spiegel........

Om met het ultieme herfstgevoel zachtjes het weekend in te glijden.

Dank voor jullie trouwe bezoekjes en lieve berichten.

Fijn weekend


30 opmerkingen:

lia zei

Lijkt me leuk, maar hou het even bij de autumn. En je boeketje is ook heel mooi bij die spiegel.
Word toch wel weer gezellig binnen.

lieve groet Lia

Fågel Blå zei

Hello oh so lovely!!!!!!
Can i buy it?

when?
Have a nice day!
kram Kathrine

Yvonne zei

Ik heb het boek Jul, is dat verder hetzelfde als het magazine ??
alleen wel jammer dat ik het dan niet in het Engels heb he, zo blijf je aan de gang....
maar vast wel een aanrader dus !!!
groetjes Yvon

kienkele zei

Hoi bonnie, dank voor je lieve berichtje bij me! En dit tijdschrift, jaaaa, dat is er wel eentje van die wil ik hebben! Maar ik heb het boek al. Nog maar even over nadenken dus....
Fijne dag, lieve groet, Tineke

All Seasons zei

Is dit magazine precies het zelfde als het boek?
Achja daar raak je nooit in uitgekeken net als het andere boek. Dat heb ik ook in m'n bezit. Heerlijk met deze maanden voor de boeg :-)

Ik ben nog steeds op zoek naar takken van bramen, denk dat ik straks het bos eens inloop, ff shoppen...

Geniet van de dag
Lieve groet,
Patricia

Claudia Leertouwer zei

Jul laat ik nog even in de kast staan maar dat geldt niet voor je herfstboeketje, wat een plaatsje, deze verdiend een ereplaats!

Liefs Claudia

Fluitenkruid zei

Hier ga ik mijn moeder met kerst blij mee maken!
Mooie foto's van de bramen weer!
groetjes Jannet

Mayflower zei

Van mij mag je het al over de Kerst hebben hoor hihi, ben er dol op. Ik heb het boek JUL al en ik neem aan dat hier dezelfde foto's in staan?
Wel leuk dat het nu ook in magazinevorm uitkomt.
Nou meis, ik ga snel naar buiten, zie de zon, dus dat wordt een bak koffie met zonnestralen.
Lieve groet, Mea

Unknown zei

tja kijk, ik ben eigenlijk niet zo van dat JDL.....maar mn hebberige aard......zit al een paar dagen te dubben of ik er eentje zal reserveren..gewoon voor de "heb".

Jij bent getikt jij bent getikt:D.....*zucht*...ik krijg mn eigen lijstje niet eens af!!!!

Toedels!
Lynda

Unknown zei

Ik vind het geen probleem hoor dat je ons een voorbode van kerstmis geeft.
Wat is dat toch altijd een fantastische tijd!
Kan er geen genoeg van krijgen!!
lieve groet van Vlinder

Madelief zei

Hoi Bonnie,

Dit ziet er veelbelovend uit! Wat een mooie foto's.

Van mij mogen de herfst en de kerst komen. Ik ben er klaar voor!

Fijne avond!

Lieve groet, Madelief

yvonne zei

O,O, nu al kerst????
Niet te geloven wat gaat dat snel !!.
Onze nieuwe pup gaat Fleurtje heten en we hebben een Rose.
Allebei een beetje bloemig.

gr yvonne

Home and Lifestyle zei

GROOT verzet...ik heb de zomer nog in mijn bol, ga dit weekend ook lekker naar het strand, accepteer nog geen enkele paddestoel, laat staan een kerstboom ha ha!

(Maar ik ga JUL wel onthouden, voor tegen die tijd dat mijn brein zich aan de tijd heeft aangepast hi hi)!

Lieve groet, Ingrid

@nne zei

Jouw berichtje belooft een hele mooie kerst. Liefs, @nne

Kaatje zei

Mooie foto's. Ik hou het alvast in gedachten. Ik heb nog steeds niets kunnen shoppen in het bos.... jammer maar wat in de kan zit...
groetjes, Karin

flowing moments zei

Zucht de kersteditie prachtig het lijkt er nog een beetje vroeg voor maar zo af en toe ben ik er in gedachten ook al mee bezig!

Groetjes Joke

Sylvia zei

Ik krijg al een kerstgevoel, Bonnie, dat ziet er weer prachtig uit !
Maar ik geniet ook nog van je herfstboeketje !
Fijne avond,
Sylvia

Karin zei

Gut, kerst...ja je kunt je natuurlijk nooit te vroeg gaan voorbereiden maar nu al... *zucht* het zijn wel mooie plaatjes,

Anoniem zei

Oja hoor de kerst gaat er hier ook nu al in als zoete koek hoor! ;)
Wat leuk dat ze een magazine van het boek nu hebben gemaakt!

groetjes,
Mirelle

It's me zei

I am dreaming of the beautiful....... Dolly tub........manlief!!!...... zullen we dan toch......o nee zoveel centjes.......liefs lieve Bonnie....zuchttttttttttt......

butiksofie zei

Thanks so much for this insight! I would love to own this book!!!Hughs Anja

Corine(THUIS) zei

Bonnie...!!!!!
Kom in oktober nog maar eens terug met deze post..Het was hier vandaag heerlijk zomerweer:)
Groeten,Corine

Kind An Huys zei

O, hij ziet er ook weer prachtig uit....zucht... jammer dat het nog zo lang duurt voor hij uit komt....
ik kan niet wachten!!
En wat een schattig herfstboeketje heb je daar staan!!
Fijn weekend alvast (met zonnig zomer weer, hihi)
Lieve groet, Anne.

Michaja zei

Inderdaad mooie plaatjes maar laten die plaatjes nog maar heel lang plaatjes blijven want hier gaat het nog heel lang duren eer het kerst is!

Jeanette zei

Ik had het idd al op meer blogs gelezen dat die uitkomt. Zullen veel jdl fans heel blij mee zijn;-)

Ik word heel blij van je bramenboeket, heb je bramen in de tuin? of vlakbij waar je regelmatig even met een snoeischaartje langs loopt:-)

Lieve groet, Jeanette

Bohemian zei

Thanks for stopping by my Blog... I love Jeanne d'Arc Living, we can finally get it in English now... though even when we couldn't I bought it for the fab photos and decorating style!!! *swoon*

Dawn... The Bohemian

Les Cotrions zei

Fantastic photos Bonnie! I love the charming and cozy atmospheres! For me it's still early thinking about Christmas...I'm just going to the beach after work!
Happy week end!
Vale

Yvonne - Frl. Klein zei

Was für ein tolles Buch!
Danke für den Tipp!

Ich wünsche Dir ein wunderschönes Wochenende
und viele liebe Grüße, Yvonne

Rozmeen zei

Heel mooi gedaan Bonnie!

Fijn weekend en liefs,
Rozmeen

flowersandhome zei

Hey!
Lijkt me heel leuk dat magazine helemaal aan Kerst gewijd, ik heb er helemaal geen probleem mee dat het eigenlijk net nog zomer is, inspiratie opdoen kan toch al wel. Alleen, dat Jeanne d'Arc magazine dat ik nu toch al op verschillende blogs tegenkwam, dat is bij ons in de verste verte nergens verkrijgbaar, nooit van gehoord zelfs, erg hé?
Ik wou je ook bedanken om een kijkje te nemen op mijn blog!
Groetjes,
Marian